دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 قسمت اول

سوالات فمیلی اند فرندز 1(Family and Friends 1) پارت وان

فمیلی اند فرندز 1

یکی از بهترین کتاب های زبان انگلیسی در زمینه آموزش مکالمه به سنین پایین، مجموعه فمیلی اند فرندز است. این مجموعه حرفه ای با داشتن 7 کتاب متنوع، توانسته است نقش پر رنگی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بر عهده داشته باشد. به طور کلی هر یک از کتاب های موجود در این سیستم در دو و یا سه ترم تدریس می شوند. به نظر می رسد که بهتر است تا از کتاب های اول تا 4 این مجموعه در سه ترم و کتاب 5 تا 6 هر کدام در سه ترم تدریس شوند. مطالب موجود در این مجموعه به مرور دشوار و دشوار تر می شوند و در کتاب های فمیلی اند فرندز 5 تا 6 گرامر ها و مباحث متنوعی از قبیل جملات مجهول، حال کامل و نمونه های بسیار دیگری مشابه با این موضوع به کار و مورد استفاده قرار می گیرند.

وبسایت انکشاف کامل ترین و همچنین شناخته شده ترین منبع برای دانلود نمونه سوالات مختلف زبان انگلیسی به حساب می آید.در این وبسایت می توانید نمونه سوالات کتاب های مختلف از جمله فمیلی اند فرندز، تاچ استون، تاپ ناچ، فرست فرندز و بسیاری دیگر کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی را دانلود و استفاده نمایید. بسیاری از سوالات موجود در وبسایت انکشاف، توسط اساتید و معلمین با تجربه تهیه و منتشر شده است. با این حال و در صورتی که هنوز به نمونه ای دیگر احتیاج دارید، می توانید از طریق کانال های ارتباطی و بویژه تلگرام درخواست های خود را مطرح و در اختیار سایر اساتید قرار دهید. سعی شده است تا انواع مختلفی از نمونه سوالات از قبیل کویز، میان ترم، پایان ترم و سایر انواع نمونه سوال در دسترس علاقه مندان از سوی وبسایت انکشاف قرار گیرد.

در این بخش می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 بخش اول کتاب را دانلود نمایید. برای دانلود این سوالات از لینک زیر استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 از درس 1 تا 7 بر روی لینک خرید زیر کلیک کنید.

تصویر

 

برای دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *