نمونه سوالات درس به درس فمیلی اند فرندز 1

دانلود نمونه سوالات  فمیلی اند فرندز 1 (Family and Friends 1) به صورت درس به درس

American-Family-and-Friends-1-Student-Book-2nd-Edition

از محصولات متنوعی در حال حاضر برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان استفاده می شود، یکی از شناخته شده ترین و بهترین این مجموعه ها کتاب های فمیلی اند فرندز است. ویرایش جدید این مجموعه آموزشی اخیرا با ایجاد تغییرات متنوعی در دسترس مخاطبین و زبان آموزان قرار گرفته است. با توجه به تجربه کسب شده از تدریس این مجموعه آموزشی به نظر می رسد که کتاب های فمیلی اند فرندز توانسته اند بهترین بازدهی در مقایسه با سایر مجموعه های مشابه را داشته باشند. به همین ترتیب موسسات فراوانی از این مجموعه برای انتقال و تدریس مفاهیم به زبان آموزان استفاده می کنند. در این نوشته می توانید نمونه سوالات امتحانی فمیلی اند فرندز 1 را به صورت درس به درس دانلود نمایید. درس اول از این مجموعه به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

انتشارات دانشگاه آکسفورد در بخش زبانی تولیدات بسیار متعدد و شناخته شده ای را در اختیار زبان آموزان قرار داده است. در تولید این مجموعه ها نویسندگان این دانشگاه موارد متعددی از جمله سن و سطح تحصیلات زبان آموزان را در نظر گرفته است. در همین راستا، مجموعه فمیلی اند فرندز برای نوجوانان و با هدف آموزش مکالمه زبان انگلیسی تهیه شده است. در صورتی که این دوره آموزشی به صورت مطلوبی به زبان آموزان تدریس شود، در انتهای دوره می توانند نتایج نستبا مناسبی از این روند به دست آورند.

نمونه سوالات به صورت ها و شیوه های مختلفی در سایت انکشاف جای گرفته است. بخشی از این موارد به صورت درس به درس و بخشی دیگر با در نظر گرفتن نیاز های زبان آموزان و اساتید گرامی به صورت ترمیک تهیه شده اند. در صورتی که به قالب دیگری از این سوالات نیاز دارید، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و یا به صورت مستقیم از طریق تماس تلفنی با شماره موجود در بخش پشتیبانی سوالات خود را دریافت کنید.

برای دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 به صورت درس به درس از لینک های زیر استفاده کنید. درس اول این مجموعه به صورت رایگان و به عنوان نمونه قرار داده شده است.

========================================

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 درس 1

قیمت رایگان

دانلود 

=======================================

دانلود نمونه سوالات فمیلی از فرندز 1 از تمامی ترم ها

======================================

دانلود آزمون های لیسنینگ فمیلی اند فرندز 1

====================================

دانلود نمونه سوالات درس به درس فمیلی اند فرندز 1 از کل کتاب

===================================

2 دیدگاه در “نمونه سوالات درس به درس فمیلی اند فرندز 1”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *