دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 درس 8 تا 14

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 (Family and Friends 4) درس 8 تا 14

Family 4 American

کتاب های فمیلی اند فرندز Family and Friends از سوی انتشارات دانشگاه آکسفورد تهیه شده اند و در حال حاضر یکی از بهترین نمونه ها برای آموزش زبان انگلیسی در سطح کودکان و نوجوانان به حساب می آیند. در این قسمت می توانید نمونه سوالات فیملی اند فرندز 4 (Family and Friends 4) درس 8 تا 14 را دانلود کنید.

آموزش و بخصوص یادگیری زبان انگلیسی تبدیل به یکی از دغدغه های مهم خانواده ها در حال حاضر شده است. موسسه های زیادی مشغول آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان هستند. یکی از مهم ترین کتاب هایی که در این مراکز تدریس می شود، سری کتاب های فمیلی اند فرندز است. این کتاب ها از سوی انتشارات دانشگاه آکسفورد تهیه شده است. یکی از ویژگی های این انتشارات در زمینه تولید کتاب های آموزشی زبان انگلیسی کامل بودن آنها است. کتاب های فمیلی اند فرندز نیز همانند سایر کتاب های این انتشارات، مطالب زیادی را پوشش می دهند. و از این لحاظ یکی از شناخته شده ترین و همچنین بهترین نمونه های موجود در بازار است.

این کتاب ها با داشتن تمرین های متنوعی از قبیل اسپیکینگ، ریدینگ، رایتیگ و لیسنیگ توانسته است به خوبی نیاز های دانش آموزان را بر طرف کند.

یکی از مشکلات موجود در زمینه این کتاب ها، عدم وجود سوالات استاندارد و مناسب است. در این بخش ما سعی کرده ایم تا نمونه سوالات کتاب فمیلی اند فرندز 4 درس 8 تا 14 را تقدیم علاقه مندان نماییم. برای دانلود این نمونه سوالات می توانید از لینک پایین استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 به این لینک مراجعه کنید

تصویر


3 دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 درس 8 تا 14”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *