دانلود کتاب ارزیابی مهارت ریدینگ (Test Your Reading)

از مهارت های مهم در فرا گیری زبان انگلیسی مهارت خواندن و یا ریدینگ است. در این قسمت می توانید کتاب Test Your Reading را دانلود و استفاده کنید.

مهارت ریدینگ می تواند کمک فراوانی برای ارتقا سطح دانش زبان آموزان کند. به پیشنهاد بسیاری از معلمین و اساتید برحسته با استفاده از مهارت ریدینگ و یا خواندن می تواند دامنه لغات را در مدت محدودی چند برابر کرد. علاوه بر این، با استفاده از این مهارت می توان خود را با ساختار های مختلف موجود در زبان انگلیسی آشنا نمود.

در تمامی آزمون های داخلی و بین المللی، یکی از مهم ترین بخش های موجود در آن بخش ریدینگ است. این بخش ها عموما توسط سوالات مختلفی سنجش می شوند. بخشی از این سوالات به صورت درک مطلب و بخشی دیگر در قالب معنی و یا هم معنی کلمات به کار برده می شوند.

در بعضی دیگر از آزمون های بین المللی نیز محدودیت زمانی وجود دارد. در این نوع آزمون ها از قبیل تافل و یا آیلتس نیاز است تا زبان آموزان در مدت محدود سوالات تعداد سوالات مورد نظر را پوشش دهند. در اکثر مواقع زبان آموزان در چنین موقعیت هایی با کمبود زمان مواجه خواهند شد.

در کتاب Test Your Reading شش بخش مختلف قرار دارد که در هر یک از این بخش ها نمونه های مختلفی برای بررسی و مطالعه قرار دارند. هر یک از این بخش ها به موضوعات خاصی اشاره کرده است. در پایان هر ریدینگ از این مجموعه می توان نمونه سوالات مرتبط با همان ریدینگ را مشاهده کرد و به منظور درک مطلب پاسخگوی سوالات مورد نظر بود.

در این بخش می توانید کتاب Test Your Reading را دانلود کنید. این کتاب مخصوص سنجش سطح درک مطلب داوطلبین است. برای دانلود این کتاب از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *