دانلود کتاب آموزش خوشنویسی به زبان انگلیسی

دانلود آموزش خوشنویسی به زبان انگلیسی (Cursive Practice)

زبان آموزان پس از ورود به کلاس های آموزش مکالمه انگلیسی در ابتدا به دنبال فراگیری اصول زبان های خارجی هستند. پس از مدتی، این افراد با استفاده از شیوه های مختلف و کمک اساتید زبانی، قدرت مکالمه خود را افزایش می دهند و در این زمان سراغ تقویت سایر مهارت های زبانی خود از جمله فراگیری اصطلاحات، کلمات جدید و به ویژه مهارت های نوشتاری می روند. در این بخش می توانید جزوه آموزشی برای فراگیری خوشنویسی به زبان انگلیسی را دانلود نمایید.

این جزوه با تمرکز بر روی حروف، در ابتدا نحوه صحیح نوشتن آنها را به علاقه مندان آموزش می دهد. همانطوری که می دانید، زبان انگلیسی از حروف کوچک و بزرگ تشکیل شده اند که در این کتاب می توانید طرز نوشتن هر دو نوع را به خوبی فرا گیرید. پس از پایان آموزش حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، سراغ فراگیری نحوه نوشتن کلمات و جملات انگلیسی می رویم. صفحات زیادی از این کتاب برای این منظور اختصاص داده شده است و انتظار می رود زبان آموزان با رعایت نکات موجود در این جزوه، پس از پایان تمرینات موجود بتوانند به خوبی از خطوط شکسته و خوشنویسی موجود در انگلیسی استفاده کنند.

وبسایت انکشاف به صورت عمده به مباحث آموزشی و به ویژه نمونه سوال اختصاص دارد. در این وبسایت می توانید نمونه سوالات کتاب های مختلف آموزش مکالمه زبان انگلیسی را دانلود کنید. علاوه بر نمونه سوال، در بخش دیگری از مطالب موجود در آن، مباحث عمومی زبان نیز قرار گرفته اند. در این بخش کتاب های متعددی برای فراگیری لغت و همچنین گرامر، نحوه تلفظ صحیح کلمات و همچنین مهارت های خواندن جای گرفته است. از سایر منابع موجود در این وبسایت می تواند به کتاب های دیگری مانند نمونه جاری برای فراگیری خوشنویسی اشاره کرد.

در این نوشته می توانید کتاب Cursive Practice برای فراگیری خوشنویسی در زبان انگلیسی را دانلود نمایید.

لینک دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *