دانلود کتاب های Oxford Word Skills در سه سطح

دانلود رایگان کتاب های Oxford Word Skills برای فراگیری لغت

Oxford Word Skills

کتاب های بسیار متنوعی در زمینه آموزش لغت وجود دارند. این کتاب ها از سوی انتشارات مختلفی تولید و متشر شده است. یکی از مجموعه کتاب های معروف و شناخته شده در این زمینه، مجموعه سه جلدی Oxford Word Skills است. از طریق این کتاب ها زبان آموزان می توانند به مرور با لغات تخصصی و همچنین پر کاربرد موجود در زبان انگلیسی آشنا شوند. این کتاب ها در برگرینده لغات مختلف در موضوعات متنوعی هستند. تمرینات موجود در این کتاب باعث می شود تا زبان آموزان بتوانند یافته های خود را در مرحله اجرا قرار دهند و تمرینات مورد نیاز را برای سنجش سطح یادگیری لغات خود انجام دهند.

از خصوصیات کتاب های Oxford Word Skills آموزش لغات زبان انگلیسی به صورت دسته بندی است. از طریق این کتاب ها، زبان آموزان می توانند با لغات موجود به صورت موضوعی آشنا شوند. در حقیقت زبان آموزان و یا علاقه مندان زبان انگلیسی می توانند لغات مورد نظر خود را از طریق این کتاب ها استخراج و مورد استفاده قرار دهند. کتاب های Oxford Word Skills در سه سطح منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. سطح یک این کتاب نسبت به سایر کتاب های موجود در این مجموعه ساده تر است و به مرور بر دشواری لغات آن در کتاب های دیگر افزوده می شود. علاقه مندان می توانند از این کتاب ها به عنوان منابع غنی جهت پیدا کردن و به دست آوردن لغات مورد نیاز خود استفاده کنند.

در وب سایت انکشاف کتاب های بسیار متنوعی در زمینه آموزش زبان انگلیسی وجود دارند. بخش آموزش لغات موجود در این مجموعه غنی است و علاقه مندان می توانند جهت رفع نیاز های خود از منابع موجود در این بخش استفاده نمایند.

در این مطلب کتاب های معتبر Oxford Word Skills به صورت نرم افزار و پی دی اف در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. جهت دانلود این کتاب ها از لینک های زیر استفاده نمایید.

========================================

دانلود پی دی اف سطح یک از کتاب Oxford Word Skills Basic

دانلود نرم افزار سطح یک از کتاب Oxford Word Skills Basic

========================================

دانلود پی دی اف سطح 2 از کتاب Oxford Word Skills Intermediate

دانلود نرم افزار سطح 2 از کتاب Oxford Word Skills Intermediate

========================================

دانلود پی دی اف سطح 3 از کتاب  Oxford Word Skills Advanced

دانلود نرم افزار سطح 3 از کتاب   Oxford Word Skills Advanced

========================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *