دانلود کتاب longman dictionary of common errors

کتاب بسیار مفید longman dictionary of common errors از انتشارات معتبر لانگمن

Longman Dictionary of Common Errors

مشکلات و اشتباهات بسیار متعددی در میان زبان آموزان وجود دارند. دسته ای از این اشتباهات به قدری رایج شده اند که دیگر امکان تشخیص آنها حتی از سوی اساتید با تجربه زبانی نیز امکان پذیر نمی باشد. گاهی دیده شده است که حتی شخص اساتید نیز این نوع از اشتباهات را مکررا مرتکب می شوند. کتاب longman dictionary of common errors یکی از منابع کامل و شناخته شده در جهت شناسایی و همچنین رفع مشکلات متعدد موجود در زبان انگلیسی است. این کتاب به صورت الفبا تمامی اشتباهات رایج در میان زبان آموزان را شناسایی و جهت رفع آنها اقدام نمایند.

این کتاب از سوی انتشارات مطرح لانگمن در اختیار زبان آموزان و اساتید قرار گرفته است. لانگمن سابقه بسیاری بالایی در انتشار و معرفی مطالب آموزشی در زمینه زبان انگلیسی دارد. کتاب longman dictionary of common errors یکی از منابع مهم و شناخته شده این انتشارات است. این کتاب با توجه به قدمت بالایی که دارد، تاکنون بارها چاپ و ویرایش شده است و هر بار مطالب جدیدی به آن اضافه شده است. با توجه به پویا بودن زبان انگلیسی و کاربرد آن در نقاط مختلف جهان، پیوسته اشتباهات جدیدی وارد آن می شود.

وب سایت انکشاف به عنوان منبعی غنی در جهت تهیه و دانلود نمونه سوالات، کتاب ها و جزوه های آموزش زبان انگلیسی شناخته می شود. در نوشته جاری به معرفی کتاب مشهور و شناخته شده longman dictionary of common errors پرداخته ایم و جهت سهولت دریافت آن، لینک مستقیم فایل پی دی اف را در انتهای مطلب جاری قرار داده ایم. جهت دانلود و استفاده از این کتاب می توانید از لینک موجود استفاده کنید.

دانلود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *