دانلود کتاب های Collocation in Use در 2 سطح

دانلود کتاب های Collocation in Use از انتشارات آکسفورد

Collocation in Use

کالوکیشن ها کلماتی هستند که عموما با هم مورد استفاده قرار می گیرند. در صورت عدم استفاده این گروه از کلمات با هم، ممکن است شنونده تعجب کند و یا سخنان شما به نوعی خنده درا باشد. به عنوان مثال در انگلیسی استفاده از thick rain نادرست است و زبان آموزان باید از عبارت heavy rain استفاده کنند. نمونه های بسیار زیاد و متعدد مشابه ای در زبان انگلیسی وجود دارد. که از سایر عناوین می توان از high temperature به جای tall temperature استفاده کرد. کتاب های Collocation in Use مباحث متعددی جهت فراگیری زبان انگلیسی و کاربرد کلمات به صورت درست را در خود جای داده است.

کتاب Collocation in Use در دو سطح متوسط و پیشرفته از سوی انتشارات دانشگاه آکسفورد تالیف شده است. سعی شده تا در این کتاب ها تمرینات متعدد و مناسبی جهت آموزش هر چه بهتر زبان آموزان قرار گرفته است. با توجه به اینکه مبحث Collocation از مباحث پیشرفته زبانی است، نیاز است تا زبان آموزان قبل از شروع این دوره آشنایی نسبتا خوبی با بخش های مختلف  زبان انگلیسی داشته باشند. در ابتدا پیشنهاد می شود تا دوره خود را با کتاب اول این مجموعه آغاز نمایند و به مرور پس از فراگیری مطالب مختلف موجود در آن، سراغ مباحث تخصصی تر بروند و ادامه مطالب را در کتاب دوم از این مجموعه مطالعه کنند.

در وب سایت انکشاف، علاقه مندان می توانند انواع مختلف جزوات و کتاب های آموزشی را دانلود کنند. بخش اعظم این کتاب ها به صورت رایگان در سایت قرار گرفته است و زبان آموزان می توانند از این کتاب ها استفاده کنند. جهت بهره بردن زبان آموزان در سطوح بالاتر، کتاب های برای Collocation in Use دانلود قرار گرفته است. جهت دانلود بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

========================================

English Collocation in Use 2nd Edition-Intermediate

========================================

English Collocation in Use 2nd Edition-Advanced

========================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *