دانلود کتاب Common Mistakes in English

دریافت رایگان کتاب Common Mistakes in English 

Common Mistakes in English

زبان یکی از پیچیده ترین موضوعات بر روی زمین است. به همین نسبت یادگیری آن نیز می تواند برای دیگران دشوار باشد. دسته ای از زبان شناسان اقدام به تهیه و جمع آوری مشکلات رایج در زبان انگلیسی کرده اند و بخش اعظم و پر کاربرد آن را در کتاب Common Mistakes in English گرد آوری نموده اند. این کتاب حاوی اشتباهات رایج زبان آموزان در انگلیسی است. این اشتباهات به صورت دسته بندی گرد آوری و در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. تاکنون نسخه های متعددی از این کتاب تولید شده است که کتاب موجود در این سایت، آخرین نمونه از این سری است. برای دانلود و دریافت آن می توانید به انتهای مطلب جاری مراجعه کنید.

کتاب Common Mistakes in English به صورت لیست وار و لغتنامه مانند اقدام به معرفی اشتباهات در زبان انگلیسی کرده است. پس از آن تمریناتی برای رفع این مشکلات و همچنین درک بهتر آنها در دسترس زبان آموزان و استفاده کنندگان از این کتاب قرار گرفته است. نکته مهمی که کتاب Common Mistakes in English به آن توجه نموده، استفاده از بخشی برای معرفی مشکلات رایج در استفاده از حروف اضافه در انگلیسی است. با توجه به اینکه حروف اضافه قسمتی مشکل ساز برای زبان آموزان است، نویسندگان و مولفین این کتاب لیست نسبتا پر کاربردی از این حروف را تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار داده است. زبان آموزان می توانند هم به صورت خواندنی و همچنین به عنوان مرجع از این منبع استفاده نمایند.

کتاب ها، نمونه سوالات، جزوه ها، نرم افزار ها و منابع مختلفی برای یادگیری و استفاده از زبان انگلیسی در وب سایت انکشاف قرار دارد. این منابع پیوسته در حال رشد و گسترش هستند. برای دانلود و استفاده از آنها می توانید از بخش های متعدد سایت دیدن نمایید.

جهت دانلود و استفاده از کتاب Common Mistakes in English از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *