دانلود کتاب معروف Basic English Grammar 4th Betty Azar

دانلود کتاب گرامر بتی آذر Basic English Grammar 4th Betty Azar 

Basic English Grammar 4th Betty Azar

در صورتی که قصد یادگیری گرامر زبان انگلیسی را داشته باشید، منابع مختلف و متعددی در این زمینه وجود دارند. یکی از معروف ترین این کتاب ها در سطوح ابتدایی تا متوسط کتاب بتی آذر است. این کتاب با نام Basic English Grammar 4th Betty Azar شناخته می شود. این کتاب به عنوان منبعی معتبر جهت یادگیری و تقویت گرامر در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. آزمون های مختلف زبانی در ایران از این کتاب به عنوان یکی از منابع اصلی خود یاد می کنند. با توجه به حجم بالای این کتاب، علاقه مندان می توانند مباحث موجود در گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل فرا گیرند. سطوح متنوعی برای گرامر در کتاب بتی آذر وجود دارد. کتاب موجود در این صفحه سطح مقدماتی و یا بیسیک را جهت دانلود قرار داده است.

کتاب Basic English Grammar 4th Betty Azar چهارمین و آخرین نسخه از این کتاب معروف فراگیری گرامر است. این کتاب با داشتن بیش از 500 صفحه، به عنوان منبعی غنی و مناسب جهت فراگیری مباحث مختلف گرامری در نظر گرفته می شود. این کتاب به صورت درس به درس مطالب و مباحث مختلف گرامری را پوشش می دهد. علاوه بر خواندن فصل به فصل، از این کتاب می توان به صورت منبع نیز برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده نمود. جهت دانلود و استفاده از این کتاب می توانید به لینک موجود در انتهای صفحه مراجعه نمایید.

وب سایت انکشاف از سایت های بسیار پر بار و غنی آموزشی زبان انگلیسی است. منابع و مطالب بسیار متنوع و مفید برای یادگیری زبان انگلیسی در این سایت قرار دارد. در مطلب جاری کتاب Basic English Grammar 4th Betty Azar برای استفاده علاقه مندان قرار گرفته است. برای دانلود این کتاب از لینک های موجود در صفحه جاری استفاده نمایید.

دانلود فایل پی دی اف

دانلود فایل های صوتی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *