دانلود کتاب معلم گات ایت استارتر (Got it Starter)

دانلود تیچر بوک (Teacher book) گات ایت استارتر (Got It Starter)

Got it starter Teacher's book

از کتاب ها و مجموعه های آموزشی غنی و پر کاربرد آموزش زبان انگلیسی مجموعه گات ایت است. درنوشته جاری می توانید کتاب معلم گات ایت استارتر را با استفاده از سایت انکشاف دانلود نمایید.

کتاب معلم مناسب افرادی است که قصد آموزش زبان انگلیسی را به زبان آموزان داشته باشند. این کتاب حاوی تمامی مطالب مورد نیاز معلمین برای تدریس پر بارتر زبان انگلیسی به زبان آموزان است. ترتیب این کتاب ها به صورتی است که قبل از هر تمرین شیوه های تدریس را در اختیار معلمین قرار می دهد.

در وب سایت انکشاف تمامی کتاب های مجموعه گات ایت قرار داده شده است. جهت دریافت و دانلود هر یک از این کتاب ها می توانید از لینک های موجود در سایت استفاده کنید. به صورت کل مجموعه گات این متشکل از چهار سطح است. علاقه مندان می توانند اقدام به تهیه تمامی کتاب های معلم این چهار سطح از سایت انکشاف نمایند.

علاوه بر کتاب های معلم گات ایت، علاقه مندان می توانند سایر منابع مورد نیاز خود را نیز از طریق وبسایت انکشاف تهیه و دانلود نمایند. چنانچه نتوانستید منابع مورد نیاز خود را از طریق سایت تهیه کنید، می توانید به بخش پشتیبانی سایت مراجعه و موارد مورد نیاز خود را دانلود کنید.

در صورتی که به رمز دوم کارت خود دسترسی ندارید و خواسته باشید تا خرید خود را از طریق انتقال کارتی انجام دهید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

=============================

دانلود کتاب معلم گات ایت استارتر ویرایش دوم

=============================

دانلود کتاب معلم گات ایت 1 ویرایش دوم

=============================

دانلود کتاب معلم گات ایت 2 ویرایش دوم

=============================

دانلود کتاب معلم گات ایت 3 ویرایش دوم

=============================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *