دانلود کتاب معلم گات ایت 1 (Got it 1)

دانلود کتاب معلم (Teacher’s book) گات ایت 1 (Got it 1)

Got it 1

از سری کتاب های مناسب نوجوانان که اخیرا محبوبت و شهرت فراوانی پیدا کرده است، مجموعه چهار جلدی گات ایت است. در نوشته جاری کتاب معلم این مجموعه قرار داده شده است. جهت دانلود بر روی لینک کلیک کنید.

مجموعه گات ایت از انتشارات معتبر دانشگاه آکسفورد است. این کتاب ها هم راستا با سایر مجموعه ها در چهار جلد تولید و در اختیار زبان آموزان و موسسات آموزشی قرار گرفته است. کتاب معلم و یا تیچیرز بوک این مجموعه را می توانید از سایت انکشاف دانلود نمایید.

کتاب معلم گات ایت حاوی تمامی تمرینات و همچنین پاسخنامه های مرتبط به همراه معرفی روش هایی جهت تدریس بهتر و مناسب تر هر یک از دروس موجود در این کتاب است. این کتاب مناسب تمامی مدرسین زبان های خارجی و به ویژه مدرسین مجموعه گات ایت که برای اولین بار شروع به تدریس این دوره می کنند است.

در صورتی که نیاز به سایر مجموعه ها و کتاب ها دارید، می توانید به بخش پشتیبانی سایت مراجعه کنید و سفارشات خود را در اختیار ما قرار دهید. تا برای شما ارسال نماییم. چنانچه تمایل دارید از طریق انتقال کارت به کارت خرید خود را انجام دهید به بخش پشتیبانی مراجعه کنید.

در نوشته جاری کتاب معلم گات ایت 1 برای دانلود در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. جهت دانلود بر روی لینک مرتبط زیر کلیک کنید.

=============================

دانلود کتاب معلم گات ایت استارتر ویرایش دوم

=============================

دانلود کتاب معلم گات ایت 1 ویرایش دوم

=============================

دانلود کتاب معلم گات ایت 2 ویرایش دوم

=============================

دانلود کتاب معلم گات ایت 3 ویرایش دوم

=============================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *