دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 درس 1 و 2

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 (Family and Friends 5) درس 1 و 2

کتاب های فمیلی اند فرندز Family and Friends از نمونه های موفق در آموزش زبان به کودکان و نوجوانان به حساب می آیند. در این قسمت می توانید نمونه سوالات استاندارد برای کتاب فمیلی اند فرندز 5 (Family and Friends 5) درس 1 و 2 را دانلود کنید.

یکی از موفق ترین کتاب های آموزشی برای کودکان و نوجوانان، سری فمیلی اندر فرندز است. این کتاب ها با داشتن مطالب مفید توانسته است، توجه بسیاری از آموزشگاههای زبان و همچنین سایر مراکز آموزشی را به خود جذب کند. در حال حاضر بخش اعظمی از آموزشگاه های زبان از این عناوین برای آموزش به کودکان و نوجوانان استفاده می کنند.

عموما کتاب های فمیلی اند فرندز پس از پشت سر گذاشتن کتاب های فرست فرندز تدریس می شوند. سری کتاب های فمیلی اند فرندز شامل 6 عنوان کتاب دیگر است. که از کتاب چهارم به بعد مطالب آن به صورت چشم گیری سخت تر می شود. با توجه به دشواری مطالب موجود در این کتاب ها، آموزشگاه های زبان سعی می کنند تا کتاب های چهارم، پنجم و ششم را در سه ترم و کتاب های اول تا سوم را در دو ترم تدریس کنند.

اساتید و همچنین علاقه مندان می توانند در کنار کتاب های فمیلی اند فرندز از نمونه های کمک آموزشی آنها همانند کتاب های رید اند رایت  و همچنین استوری نیز استفاده کنند. این عناوین با داشتن مطالب جذاب به عنوان نمونه های کمک آموزشی مفیدی به حساب می آیند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 (Family and Friends 5) درس 1 و 2 را دانلود کنید. عموما دو درس اول این کتاب به عنوان میان ترم در نظر گرفته می شود.

دانلود رایگان نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 ویرایش اول

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

========================================

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 به این لینک مراجعه کنید.

========================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *