ترجمه ریدینگ های(Readings) امریکن انگلیش فایل 1

دانلود ترجمه ریدینگ های امریکن انگلیش فایل 1 (American English File 1)

American English File 1

یکی از مهمترین ویژگی های موجود در مجموعه امریکن انگلیش فایل، داشتن ریدینگ های متعدد و متنوع است. به همین ترتیب در نوشته جاری ترجمه تمامی ریدینگ های کتاب امریکن انگلیش فایل 1 (American English File 1) در سایت قرار گرفته است.

یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی مجموعه امریکن انگلیش فایل است. با توجه به داشتن بخش های متنوع موجود در این کتاب، به نظر می رسد که یکی از کامل ترین مجموعه ها نیز به حساب می آید. به همین ترتیب این کتاب ها دارای ریدینگ ها و یا متون متنوع با درجه سختی بالا هستند. به این ترتیب در نوشته جاری متون کتاب اول این مجموعه را برای دانلود در سایت قرار داده ایم.

از ویژگی های مهم موجود در این فایل ها ارائه ترجمه ای روان و همچنین قابل فهم از تمامی متون موجود است. در مناطقی که نیاز به توضیحات بیشتر باشد، این توضیحات در پرانتز قرار داده شده است. علاوه بر این، برای درک بهتر مفهوم متون، در ابتدا یک پاراگراف انگلیسی و سپس معنی فارسی آن قرار گرفته است.

به مرور ترجمه تمامی کتاب های امریکن انگلیش فایل در سایت قرار می گیرند. در این نوشته می توانید ترجمه ریدینگ های کتاب امریکن انگلیش فایل 1 را از سایت انکشاف دانلود کنید.

============================

دانلود ترجمه ریدینگ های امریکن انگلیش فایل 1

===========================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *