دانلود آزمون های صوتی American English File 1

دانلود سوالات لیسنینگ (listening) امریکن انگلیش فایل 1

American English File 1

در نوشته جاری مجموعه ای از سوالات امریکن انگلیش فایل 1 برای استفاده مراکز آموزشی، معلمین و زبان آموزان آماده شده است. برای دانلود این مجموعه بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات و آزمون هایی که در این قسمت جهت استفاده قرار داده شده است، به دو صورت درس به درس و همچنین از ترم مهای مختلف جهت استفاده علاقه مندان و مخاطبین قرار گرفته است. به صورت کلی 30 فایل لیسنینگ در این مجموعه قرار دارد.

در صورت نیاز به سایر فایل ها و یا آزمون ها نیز می توانید با مراجعه به فایل های دیگر و یا لینک های دیگر فایل های مورد نظر خود را دانلود نمایید.

امکان دریافت فایل ها و سوالات مورد نیاز شما از طریق بخش پشتیبانی سایت نیز امکان پذیر است. جهت دریافت این فایل ها می توانید با شماره های مورد نظر در سایت ارتباط برقرار کنید.

امکان سفارش و تهیه سایر فایل ها نیز از طریق سایت انکشاف امکان پذیر است. برای سفارش سایر مجموعه ها نیز به لینک های موجود مراجعه نمایید. و یا با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

در این قسمت آزمون ها و فایل های لیسنینگ مجموعه امریکن انگلیش فایل 1 جهت استفاده قرار گرفته است. فایل های موجود در این قسمت متشکل از یک فایل متنی حاوی تمامی سوالات و 30 فایل لیسنینگ است.

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

================================

================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *