دانلود رایگان نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 فاینال و میان ترم

دریافت آزمون های میان ترم و فاینال امریکن انگلیش فایل 1 (American English File 1)

american-english-file-1-student-book-

AEF 3rd books

از نمونه های موفق و شناخته شده برای آموزش بخش های مختلف زبانی کتاب های امریکن انگلیش فایل است. این مجموعه آموزشی که یکی از کامل ترین نمونه ها برای فراگیری زبان است، توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد تهیه شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. مجموعه امریکن انگلیش فایل به صورت کلی در شش جلد و برای آموزش بزرگسالان منتشر شده است. در این نوشته نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 قرار داده شده است. برای دانلود این سوالات از لینک های موجود زیر استفاده نمایید.

کتاب ها و مطالب متنوع فراوانی برای آموزش زبان و به خصوص مکالمه زبان انگلیسی موجود است. اساتید شناخته شده و معروف متععددی در تهیه و معرفی این نوع منابع آموزشی دخیل بوده اند. یکی از بهترین این نمونه ها مجموعه امریکن انگلیش فایل است. کتاب های امریکن انگلیش فایل با داشتن مطالب بسیار متنوع به عنوان یکی از غنی ترین منابع آموزشی برای زبان آموزان به حساب می آید.

زبان آموزان در سطوح مختلف و با اهداف متنوع می توانند از مزایای متنوع موجود در این کتاب ها بهره مند شوند. علاوه بر کسانی که به دنبال فراگیری مکالمه زبان انگلیسی هستند، بخشی دیگر از افراد همانند کسانی که به دنبال شرکت در آزمون های بین المللی و یا شرکت در کنکور سراسری نیز هستند، می توانند از این کتاب ها استفاده مناسبی داشته باشند.

وب سایت انکشاف نمونه سوالات متنوعی از کتاب های زبان انگلیسی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. در حال حاضر، مجموعه کاملی از نمونه سوالات کتاب های امریکن انگلیش فایل در این وب سایت قرار دارد. نمونه سوالات موجود از منابع متنوع و معتبری تهیه می شوند. بخشی از این سوالات توسط اساتید با تجربه و بخشی دیگر به صورت مستقیم از سوی انتشارات مربوطه دریافت می شود.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 را برای ترم های متنوع دریافت نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *