دانلود جواب کتاب کار (ورک بوک) فورکرنرز 1 (Four corners 1)

دانلود پاسخنامه ورک بوک (Workbook) فورکرنرز 1

Four Corners 1

تاکنون مجموعه ای از فایل ها و همچنین منابع مورد نیاز مدرسین و همچنین زبان آموزان سیستم فورکرنرز 1 در سایت قرار گرفته است. در این قسمت علاقه مندان می توانند جواب کتاب کار و را ورک بوک فورکرنرز 1 را دانلود و استفاده نمایند.

مجموعه کتاب های فورکرنرز به طور کلی از چهار کتاب تشکیل شده اند. در نوشته جاری علاقه مندان می توانند پاسخنامه اولین کتاب از این مجموعه با نام فورکرنرز 1 را دانلود نمایند. این فایل به صورت کامل تمامی تمرینات موجود در این کتاب را پوشش می دهند. زبان آموزان و اساتید می توانند از منابع موجود در این کتاب برای پاسخ دهی به سوالات موجود استفاده نمایند.

فورکرنرز یکی از بهترین منابع موجود جهت آموزش زبان انگلیسی به سنین بزرگسال است. این مجموعه توسط یکی از بهترین و با تجربه ترین اساتید آموزش زبان انگلیسی با نام جک سی ریچاردز تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در صورت نیاز به هر یک از این فایل ها می توانید به صورت مستقیم و یا با مراجعه به بخش پشتیبانی سایت به صورت غیر مستقیم و از روش های مورد نیاز خود فایل ها را دریافت نمایید.

وب سایت انکشاف همواره در حال آماده سازی و همچنین تولید محتوای آموزشی برای آموزشگاه ها و زبان آموزان محترم است. امکان دانلود و همچنین تهیه این محتویات از طریق مستقیم و یا با استفاده از شبکه های اجتماعی موجود میسر است. در این قسمت فایل پاسخنامه ورک بوک فورکرنرز 1 جهت دانلود قرار داده شده است.

==================================

دانلود پاسخنامه ورک بوک فورکرنرز 1

دانلود

=============================== ===

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *