دانلود جواب کتاب کار (Workbook) فورکرنرز 2 (Fourcorners 2)

دانلود پاسخنامه کتاب کار و یا ورک بوک فورکرنرز 2 (Four corners 2)

Four Corners 2

از کتاب ها و مجموعه های پر کاربرد آموزش زبان انگلیسی کتاب های فورکرنرز است. دراین نوشته علاقه مندان می توانند اقدام به دانلود جواب کتاب کار فورکرنرز 2 را دانلود و مورد استفاده قرار دهند.

مجموعه فورکرنرز به صورت کلی از 4 کتاب تشکیل شده است. فایل ها و منابع متعددی برای مطالب موجود در این کتاب ها موجود است. علاقه مندان می توانند اقدام به تهیه و دریافت این منابع و فایل ها با توجه به نیاز خود نمایند. فورکرنرز 2 به عنوان دومین کتاب از این مجموعه به حساب می آید. زبان آموزان برای تهیه و دانلود پاسخنامه دومین کتاب از این مجموعه می توانند از فایل های موجود استفاده نمایند.

فایل موجود در این قسمت حاوی پاسخنامه تمامی تمرینات موجود در کتاب کار فورکرنرز 2 است. پاسخنامه سایر کتاب های این مجموعه نیز از قسمت های دیگر سایت در دسترس است. در این قسمت پاسخنامه کتاب فورکرنرز 2 برای زبان آموزان و معلمین گرامی قرار داده شده است.

علاوه بر پاسخنامه ورک بوک و یا کتاب کار، علاقه مندان می توانند اقدام به تهیه و دانلود سایر فایل های مورد نیازخود از طریق وبسایت انکشاف نمایند. فایل های مختلف آموزشی در این سایت برای دسترسی عموم قرار گرفته است.

در این نوشته علاقه مندان می توانند پاسخنامه کتاب کار فورکرنرز 2 را دانلود نمایند.

دانلود

یک دیدگاه در “دانلود جواب کتاب کار (Workbook) فورکرنرز 2 (Fourcorners 2)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *