دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 2

دریافت نمونه سوالات فورکرنرز 2 ( 2 Four Corners) از ترم های مختلف

فورکرنرز 2

در صورتی که قصد فراگیری مکالمه زبان انگلیسی را دارید، روش های مختلفی وجود دارد، یکی از شناخته شده ترین این روش ها شرکت در کلاس های یادگیری زبان انگلیسی است. در این کلاس های کتاب های مختلفی تدریس می شوند که یکی از شناخته شده ترین این مجموعه های آموزشی، کتاب های فورکرنرز است. این نوشته نمونه سوالات کتاب دوم از این مجموعه چهار جلدی برای دانلود قرار داده شده است.

مجموعه فورکرنرز که توسط یکی از نویسندگان مطرح و شناخته شده کتاب های آموزشی با نام جک سی ریچاردز تهیه شده است، از سوی انتشارات دانشگاه کمبریج در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. این کتاب ها در چهار جلد مختلف و از ساده به دشوار تر تهیه و تولید شده است. مطالب موجود در این مجموعه آموزشی طوری تهیه شده اند که به مرور و در طول زمان، زبان آموزان را برای فراگیری مکالمه انگلیسی آشنا می کنند.

سیستم فورکرنرز طوری طراحی شده است که پس از آن امکان ایجاد ارتباط میان زبان آموزان و افراد خارجی زبان فراهم شده است. باید دقت کرد که هدف عمده این کتاب ها فقط آموزش مکالمه است و در کوتاه ترین زمان زبان آموزان را در این زمینه آماده می سازد.

در وبسایت انکشاف دوره کاملی از این نمونه سوالات وجود دارند. علاوه بر فورکرنرز، مجموعه کاملی از سوالات سایر کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی قرار داده شده اند. از این میان می توان به سوالات تاچ استون، امریکن انگلیش فایل، انگلیش فایل، تاپ ناچ، اینترچنج، فمیلی اند فرندز و بسیاری دیگر از نمونه سوالات رایج اشاره کرد.

برای دریافت این سوالات می توانید به صورت مستقیم از طریق سایت اقدام نمایید و یا درخواست های خود را از طریق بخش پشتیبانی دریافت کنید.

دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 2 از درس 1 تا 2 رایگان

دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 2 از درس 1 تا 4

دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 2 از درس 5 تا 6 رایگان

دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 2 از درس 5 تا 8

دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 2 از درس 9 تا 10 رایگان

دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 2 از درس 9 تا 12

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *