دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 3 درس 1 تا 4

دریافت سوالات فورکرنرز 3 (Four Corners 3) از درس 1 تا 4

فورکرنرز 3

کتاب های فورکرنرز از مجموعه های منتشر شده جدید است که در مدت کم تولید شدن توانسته است مخاطبین فراوانی را به خود جذب نماید. در حقیقت این کتاب ها هم راستا با سایر مجموعه های تولید شده مکالمه در دانشگاه کمبریج است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات فورکرنرز 3 از درس 1 تا 4 را دریافت کنید.

به کمک مجموعه های تولید شده مکالمه زبان انگلیسی در دانشگاه کمبریج افراد فراوانی توانسته است مکالمه زبان انگلیسی را به صورت حرفه ای فرا گیریند. در حقیقت این کتاب ها هم در همان راستا و به منظور فراگیری مکالمه زبان انگلیسی تولید شده اند. کتاب های فورکرنرز از مجموعه های جدید تولید شده است. در حقیقت از قالب و شیوه یکسانی همانند بخش اعظمی از سایر مجموعه های آموزشی تولید شده در دانشگاه کمبریج استفاده می کند.

جک سی ریچاردز از مولفین و نویسندگان اصلی مجموعه آموزش مکالمه فورکرنرز است. این شخص که از نویسندگان و یا کمک نویسندگان اصلی بسیاری دیگر از کتاب های مکالمه و یا آموزش شیوه تدریس زبان انگلیسی است، در تولید مجموعه فورکرنرز نیز از نویسندگان اصلی به حساب می آید.

مجموعه فورکرنرز در چهار جلد تولید شده است. هر یک از این کتاب ها حاوی 12 درس مختلف هستند. عموما کتاب های فورکرنرز در 3 ترم تدریس می شوند که هر ترم آن حاوی 4 درس است. به همین دلیل ترم های موجود در کتاب های فورکرنرز نیز به این ترتیب تقسیم بندی شده اند و هر 4 درس از این مجموعه به عنوان یک ترم در نظر گرفته شده اند.

وبسایت انکشاف بزرگ ترین مرکز دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی است. این وبسایت با اینکه مدت زمان زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد با تولید و ارائه مجموعه های با کیفیت توانسته است نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب نماید.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات فورکرنرز 3 از درس های 1 تا 4 را به دو صورت دانلود کنید. مجموعه اول مخصوص زبان آموزان و مجموعه دوم مخصوص اساتید آموزشگاه و موسسات مختلف است.

========================================

دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 3 از درس 1 تا 4

======================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *