دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 3 از درس 5 تا 8

 سوالات فورکرنرز 3 (Four Corners 3) از درس 5 تا 8

فور کرنرز 3

کتاب های فورکرنرز برای آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان تهیه شده است. این کتاب ها به صورت کلی در چهار سطج تقسیم بندی شده اند و اکثر آموزشگاه ها هر سطح از این کتاب را در سه ترم آموزش می دهند. در این قسمت می توانید نمونه سوالات فورکرنرز 3 برای درس های 5 تا 8 را دانلود نمایید.

از دیگر مجموعه های شناخته شده برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی در سطوح بزرگ سال، کتاب های فورکرنرز است. این مجموعه آموزشی در چهار جلد و برای آموزش زبان به بزرگسالان و نوجوانان تهیه و تولید شده است. همانند بسیاری دیگر از مجموعه های آموزشی، کتاب های فورکرنرز نیز توسط انتشارات کمبریج تهیه شده است.

جک سی ریچاردز که از نویسندگان مطرح مجموعه های آموزشی است، با همکاری بخشی عظیم از سایر نویسندگان و تهیه کنندگان دیگر توانسته است این مجموعه آموزشی را نیز تولید و در اختیار زبان آموزان قرار دهد. بخشی از کتاب های تولید شده توسط انتشارات کمبریج که به خوبی جای خود را در میان زبان آموزان باز کرده اند عبارتند از کتاب های کانکت، کتاب هی اینترچنج، پسجز، اسپیک نو و بسیاری دیگر از کتاب های شناخته شده زبانی است.

در صورت نیاز به هر گونه مجموعه سوالات و یا فایل های آموزشی می توانید از طریق بخش پشتیبانی سوالات و نیاز های خود را مطرح نمایید. وبسایت انکشاف در بر دارنده تمامی سوالات آموزش زبان انگلیسی در کتاب های فور کرنرز است. علاوه بر این مجموعه آموزشی در صورت نیاز به سایر فایل های مرتبط به این کتاب و یا سایر کتاب ها می توانید درخواست های خود را با ما در میان گذارید.

نمونه سوالات فورکرنرز 3 از درس 5 تا 8 به دو صورت در نظر گرفته شده است. اولین مجموعه برای زبان آموزان و به صورت درس به درس است. تمامی درس های موجود در این بخش حاوی فایل لیسنیگ و همچنین پاسخنامه جدا است. قسمت دوم مرتبط به اساتید و آموزشگاه های زبان انگلیسی است. که همراه با فایل پاسخنامه قرار داده شده است.

========================================

دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 3 برای درس های 5 تا 8

========================================

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *