دانلود نمونه سوال فورکرنرز 3 درس 9 تا 12

سوالات فورکرنرز 3 (Four Corners 3) برای درس های 9 تا 12

فورکرنرز 3

از کتاب های شناخته شده و رو به رشد انتشارات کمبریج مجموعه 4 جلدی فورکرنرز است. این کتاب ها با پیروی از سیستم آموزشی موجود در انتشارات دانشگاه کمبریج توانسته است نظرات بسیاری از مخاطبین را به خود جذب نماید. در این نوشته می توانید نمونه سوالات فورکرنرز 3 برای درس های 9 تا 12 را دانلود نمایید.

سیستم آموزشی موجود در دانشگاه کمبریج تقریبا در تمامی کتاب های تولید شده در این دانشگاه از قبیل اینترچنج، تاچ استون، اسپیک نو و بسیاری دیگر از نمونه های موفق دیده می شود. عموما هر یک از درس های موجود در کتاب های مختلف با معرفی تعدادی از لغات جدید شروع می شوند و سپس این لغات و اصطلاحات در مکالمه ای مرتبط به کار می رود. به دنبال آن گرامر درس بیان می شود و در ادامه تمرینات و سوالاتی جهت افزایش مهارت مکالمه و آشنایی با ساختار های مختلف زبانی معرفی می شود. در انتهای درس نیز ریدینگی مرتبط با موارد مطرح شده در کتاب در دسترس زبان آموزان قرار می گیرد.

دانشگاه کمبریج تحقیقات و پژوهش های فراوانی در مورد زبان انگلیسی انجام داده است. یکی از شناخته شده ترین پژوهشگران این دانشگاه جک سی ریچاردز است. جک سی ریچاردز تاکنون کتاب های مختلفی از جمله مجموعه فورکرنرز را در دانشگاه کمبریج تالیف کرده است.

در وبسایت انکشاف علاوه بر سوالات فورکرنرز می توانید انواع مختلفی از نمونه سوالات دیگر از مجموعه های شناخته شده آموزشی را تهیه کنید. بر تعداد نمونه سوالات موجود در این وبسایت به صورت روزانه افزوده می شود. سعی می شود تا در تمامی این سوالات نیاز های زبان آموزان نیز لحاظ شود و هم اساتید و هم زبان آموزان بتوانند به درستی از این نمونه سوالات استفاده کنند.

در این قسمت نمونه سوالات فورکرنرز 3 برای درس های 9 تا 12 قرار داده شده است. این سوالات حاوی فایل لیسنیگ و همچنین پاسخنامه است.

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *