دانلود نمونه سوالات فور کرنرز 1 رایگان

دریافت نمونه سوالات فور کرنرز 1  (Four Corners 1) از تمامی ترم ها رایگان

فور کرنرز 1

Fourcorners 1

مجموعه کتاب های آموزش زبان انگلیسی فور کرنرز یکی از معروفترین نمونه های موجود تولید شده توسط انتشارات دانشگاه کمبریج است. این کتاب ها بخش اعظمی از زبان آموزان، موسسات و همچنین اساتید را به سوی خود جذب کرده است. نمونه سوالات متعددی برای مجموعه فور کرنرز تولید شده است که در این نوشته می توانید نمونه سوالات فور کرنرز 1 برای تمامی ترم ها را دانلود نمایید. بخشی از این سوالات به صورت رایگان و بخشی دیگر که عمدتا شامل پایان ترم هستند با پرداخت هزینه ای ناچیز قابل دانلود هستند.

به صورت کلی چهار کتاب در مجموعه فور کرنرز وجود دارد. اولین کتاب نکات آموزشی زبان انگلیسی را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد و به مرور مباحث موجود در کتاب های دیگر پیچیده تر خواهد شد. در کتاب اول از این مجموعه نکاتی کلی در زمینه آموزش پایه ای زبان انگلیسی در اختیار دارد. به احتمال فراوان بخش زیادی از زبان آموزان آشنایی کاملی با مفهوم این موارد داشته باشند، ولی با توجه به کاربرد آنها نیاز است تا مجددا این موارد را سپری نمایند.

کتاب های بعدی مجموعه فور کرنرز دارای مفاهیم پیچیده تر و دشوارتری است. هر یک از این مجموعه ها نیاز به بکار گیری شیوه ای متفاوت دارد. اساتید و زبان آموزان می توانند تمامی نمونه سوالات مرتبط با این کتاب ها را از طریق سایت انکشاف دانلود نمایند. این نمونه سوالات به دو صورت میان ترم و پایان ترم تولید شده است. هر ترم کامل از این مجموعه حاوی 4 درس کامل در نظر گرفته شده است. به همین ترتیب برای هر کتاب، سه ترم مختلف وجود دارد. در این قسمت نمونه سوالات امتحانی فور کرنرز 1 از کل کتاب قرار دارد.

برای دانلود آزمون های فورکرنرز 1 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *