دانلود نمونه سوالات لتس گو 1 فاینال

نمونه سوالات لتس گو 1 (Let’s go 1) از کل کتاب

لتس گو 1 دومین کتاب از مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان است. در صورتی که به نمونه سوالات لتس گو 1 از کل کتاب نیاز دارید، برای دریافت آنها با ما همراه شوید.

یکی از شناخته شده ترین عناوین موجود در زمینه مکالمه زبان انگلیسی در میان کودکان و نوجوانان کتاب های لتس گو است. این مجموعه آموزشی با داشتن مباحث متنوع و مفید، توانسته است تا تاثیرات خود را به خوبی در میان زبان آموزان به اثبات برساند. این مجموعه آموزشی به صورت کل از 7 کتاب تشکیل شده است. کتاب اول موجود در این سری، برای آموزش الفبا مورد استفاده قرار می گیرد. این کتاب با عنوان لتس بیگن شناخته می شود. پس از پایان کتاب اول، زبان آموزان به مرور با مباحث پیچیده تر و دشوارتری رو برو خواهند شد. در هر درس از لتس گو 1 در ابتدا با مکالمه ای آغاز می شود. پس از پایان این مکالمه، زبان آموزان با مباحث گرامری و همچنین  سوالات و کلمات جدید آشنا می شوند. هر یک از گرامر های پر کاربرد موجود در زبان انگلیسی به صورت های متعدد و بارها مورد استفاده قرار می گیرند.

وبسایت انکشاف بعنوان مرکز اصلی دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی در سطح وب فارسی شناخته می شود. زبان آموزان و اساتید می توانند انواع مختلفی از نمونه سوالات موجود در وبسایت را دانلود نمایند. این نمونه سوالات از کتاب های مختلف زبان انگلیسی مانند تاچ استون، تاپ ناچ، فمیلی اند فرندز و بسیاری دیگر از این کتاب ها توسط اساتید باتجربه زبان انگلیسی تهیه شده اند. سعی شده است تا روند دریافت این موارد به صورت واضح و مستقیمی قرار داده شود. با این حال گاهی دیده می شود که زبان آموزان و یا اساتید در هنگام دانلود گروهی از این سوالات با استفاده از موبایل، با مشکلات متعددی در این زمینه مواجه می شوند. در صورتی که هرگونه سوالی در این زمینه دارید، می توانید از طریق کانال های ارتباطی و بویژه آدرس تلگرام موجود در سایت اقدام نمایید.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات لتس گو 1 از کل کتاب را دریافت کنید. برای دانلود این موارد بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دانلود سایر سوالات فاینال و میان ترم به این لینک مراجعه کنید

========================================

دانلود رایگان نمونه سوالات ویرایش سوم

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

========================================

برای دانلود نمونه سوالات لتس گو به این لینک مراجعه کنید.

2 دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات لتس گو 1 فاینال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *