دانلود نمونه سوالات میان ترم فمیلی اند فرندز 1 قسمت دوم

دانلود نمونه سوالات میان ترم فمیلی اند فرندز 1 قسمت دوم (Family and Friends 1B Midterm)

فمیلی اند فرندز 1

سری کتاب های فمیلی اند فرندز Family and Friends همانند سایر کتاب های انتشارات دانشگاه آکسفورد پر محتوی و مفید هستند. در این قسمت می توانید نمونه سوالات مرتبط با کتاب 1 و ترم دوم Family and Friends 1B  از این کتاب ها را دانلود  و استفاده کنید.

در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان، تاکنون عناوین مختلفی منتشر شده است. که به طور یقین می توان ادعا کرد که یکی از بهترین نمونه های موجود سری کتاب های فمیلی اند فرندز Family and Friends است. این کتاب ها با بهره گیری از مطالب متنوع، توانسته است جای خود را در میان دانش آموزان به خوبی باز کند.

از ویژگی های مهم این کتاب ها می توان به داشتن داستان های مصور در مورد یک خانواده آمریکایی اشاره کرد. در هر درس از 14 درس این کتاب، دانش آموزان با  داستانی جدید آشنا می شوند که گرامر و همچنین لغات موجود در این درس ها نیز بر همین مبنی تهیه شده است.

در کتاب های فمیلی اند فرندز، تمامی اصول مرتبط با روش های خاص تدریس به کار رفته است.  در صورتی که معلم بتواند با خلافیت خود از این اصول نیز استفاده نماید. به طور یقین کار دانش آموزان نیز بسیار ساده تر و یادگیری برای آنها لذت تر بخش خواهد بود.

برای دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *