دانلود کتاب های تاچ استون ویرایش دوم

دانلود تمامی کتاب های تاچ استون (Touchstone) ویرایش دوم

تاچ استون

مجموعه تاچ استون متشکل از 4 جلد کتاب با عنوان تاچ استون 1، 2، 3 و 4 است. این کتاب ها برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به بزرگسالان تولید شده است. هدف از این مجموعه بسیار جذاب آموزشی انتقال و آشنایی زبان آموزان با پر کاربردترین بخش های زبان انگلیسی است. هر کتاب از این مجموعه به همراه کتاب کار و فایل های لیسنینگ در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. علاوه بر کتاب های اصلی این مجموعه، کتابی نیز برای راهنمایی معلمان و آشنایی آنها با شیوه تدریس در اختیار آنها قرار داده می شود. مطالب موجود در کتاب معلم شامل متن اصلی کتاب و همچنین شیوه تدریس مطالب مختلف موجود در این مجموعه است.

مطالب موجود در مجموعه تاچ استون پیوسته در حال تکرار شدن هستند. گرامر ها، لغات، فایل های دو بخشی و بسیاری دیگر از نکات موجود در این مجموعه به دفعات فراوان تکرار می شوند. شیوه تکرار در اکثر کتاب های آموزشی دیده می شود و علاقه مندان می توانند پس از مدتی با این مطالب آشنا شوند.

یکی دیگر از خصوصیات کتاب های تاچ استون، مکالمه محور بودن آنها است. این مجموعه به صورتی ساخته شده است که می تواند بخش های زیادی از شیوه های تلفظ کوچه بازاری را به زبان آموزان انتقال دهد. به عنوان مثال در بسیاری از درس های این کتاب، طریق پرسش و پاسخ و یا شیوه تلفظ درست بعضی از کلمات در میان مردم دیده می شوند.

وب سایت انکشاف تامین کننده و فراهم کننده فایل های کمک آموزشی زبان انگلیسی است. زبان آموزان، معلمین، علاقه مندان زبان انگلیسی، آموزشگاه ها و سایر افراد می توانند از منابع موجود در این وب سایت استفاده نمایند. فایل های تصویری، صوتی، نرم افزار ها و اپلیکیشن های موجود در این سایت برای استفاده عموم قرار گرفته است. در این نوشته می توانید کتاب های تاچ استون را دانلود نمایید.

دانلود کتاب های تاچ استون 1

دانلود کتاب های تاچ استون 2

دانلود کتاب های تاچ استون 3

دانلود کتاب های تاچ استون 4

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *