دانلود مجموعه کتاب های تاچ استون 3

دانلود رایگان کتاب های تاچ استون 3 (Touchstone 3)

تاچ استون 3

تاچ استون 3 سومین مجموعه از کتاب های تاچ استون است که توسط جمعی از بزرگان و اساتید شناخته شده دانشگاه کمبریج برای استفاده عموم تولید شده است. در این مجموعه پر محتوای آموزشی مجموعا 4 جلد کتاب وجود دارد. زبان آموزان پس از به پایان رساندن و انجام موفقیت آمیز تسک ها و تمرینات موجود در این مجموعه می توانند انتظار ایجاد ارتباط با مخاطبین خارجی و درک مفاهیم نسبتا پیچیده داشته باشند. دانشگاه کمبریج، پس از پایان این مجموعه و به منظور پیشرفت در سطح زبانی علاقه مندان، کتاب های ویوپوینت را در نظر گرفته است. مجموعه ویوپوینت که متشکل از 2 کتاب است نیز سطح مکالمه و دانش عمومی زبان آموزان را تا سطوح پیشرفته ارتقا می دهد. در این نوشته می توانید کتاب های دانش آموز، تمرین، فایل های لیسنینگ و همچنین کتاب معلم تاچ استون 3 را دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

مجموعه تاچ استون بر اساس تحقیقات وسیع اساتید و محققان دانشگاه کمبریج صورت گرفته است. در این مجموعه می توانید با اصول و روش های صحیح مکالمه با زبان انگلیسی آشنا شوید. شیوه کاری استفاده شده در این مجموعه به صورت درس به درس است. در هر درس از تاچ استون 3 زبان آموزان با موضوعی جدید آشنا می شوند. در نتیجه تمامی بخش های موجود در این کتاب مرتبط با موضوع اصلی درس است. در حقیقت مجموعه تاچ استون یکی از بهترین کتاب های موجود در زمینه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است.

در وب سایت انکشاف مطالب بسیار متنوع و مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. بخش اعظمی از مطالب سایت به منظور تامین نیاز های آموزشگاه های مختلف برای نمونه سوال است. علاوه بر نمونه سوالات زبان انگلیسی، مخاطبین سایت می توانند کتاب های مختلف، جزوه های متنوع، نمونه سوالات آیلتس، تافل، نرم افزار ها و همچنین اپلیکیشن های متنوعی را دانلود و استفاده کنند.

در این نوشته کتاب های تاچ استون 3 که متشکل از کتاب دانش آموز، کتاب معلم، کتاب کار و همچنین فایل های صوتی است را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود کتاب دانش آموز و کتاب کار تاچ استون 3 

دانلود کتاب معلم تاچ استون 3

دانلود فایل های صوتی تاچ استون 3

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *