دانلود آزمون تعیین سطح استاندارد زبان انگلیسی

دریافت آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی به همراه پاسخ نامه

آزمون های تعیین سطح از ملزومات مورد نیاز موسسات مختلف آموزشی به حساب می آید. این آزمون ها باید بتوانند به صورت استاندارد قدرت زبان آموزان را مشخص کنند و در نتیجه آن زبان آموزان بتوانند در سطح مورد نظر و همچنین مناسب خود به ادامه تحصیل بپردازند. آزمونی که در این قسمت قرار گرفته است، حاوی سه نوع تست مختلف می باشد. بخش اصلی این آزمون متشکل از نمونه سوالات اصلی آن است. در کنار این نمونه سوالات بخشی دیگر نیز برای آزمون تعیین سطح شفاهی و همچنین آزمون تعیین سطح نوشتاری اختصاص یافته است.

در این آزمون در حدود 50 سوال قرار گرفته است. برای هر نمونه سوال پاسخ های مرتبط با آن نیز وجود دارد. سوالات به ترتیب دشواری قرار گرفته اند. پس از پایان آزمون، آموزشگاه ها و معلمین می توانند از پاسخ های این افراد سطح مورد نظر آنها را تعیین نمایند.

بخش آزمون شفاهی، شامل نمونه سوالات شفاهی به همراه پاسخ های مرتبط با آنها است. در آزمون های شفاهی نیز بخش هایی برای تعیین سطح قدرت مکالمه زبان آموزان وجود دارد. راهنمایی های موجود در این بخش می تواند بیانگر نسبتا دقیقی برای نشان دادن سطح مکالمه زبانی دانشجویان باشد.

بخش دیگر موجود در این آزمون، رایتینگ است. با استفاده از این بخش ارزیابان می توانند قدرت رایتینگ زبان آموزان را سنجش نمایند و با استفاده از راهنمایی های موجود نمره مورد نظر را برای آنها اختصاص دهند.

موسسات مختلف می توانند بر اساس نیاز های خود این آزمون را برگزار نمایند. در صورت نیاز به اجرای بخش رایتینگ و یا آزمون شفاهی، معلمین می توانند از این بخش ها نیز در آزمون تعیین سطح خود استفاده نمایند.

در وبسایت انکشاف نمونه سوالات از کتاب ها و با مقاصد مختلفی قرار گرفته است. بعضی از نمونه سوالات برای آزمون های کتاب های مکالمه برخی دیگر برای آزمون های بین المللی و بخشی دیگر نیز به منظور تعیین سطح در این وب سایت قرار دارند.

در این بخش نمونه سوالات آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی قرار گرفته است.

برای دانلود از لینک  زیر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *