دانلود کتاب های تاچ استون 4 ویرایش دوم

دریافت رایگان کتاب های تاچ استون 4 (Touchstone 4) برای ویرایش دوم

تاچ استون 4

آموزشگاه های مختلف هر یک از کتابی متفاوت برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنند. در حال حاضر بخشی عمده از این مراکز از مجموعه کتاب های تاچ استون برای آموزش زبان انگلیسی در سطوح متوسط استفاده می نمایند. در این نوشته و در هماهنگی با سایر کتاب های تاچ استون، مجموعه تاچ استون 4 برای استفاده علاقه مندان قرار گرفته است. این کتاب ها شامل کتاب دانش آموز، کار، معلم و همچنین مجموعه کتاب های صوتی آموزش زبان انگلیسی است. جهت دانلود نمونه های ذکر شده، بر روی لینک های موجود کلیک نمایید.

تاچ استون 4 آخرین کتاب از مجموعه تاچ استون است. همانند سایر کتاب های موجود در این مجموعه، تاچ استون 4 نیز از 12 درس مختلف تشکیل شده است. موضوعات و گرامر های موجود در این کتاب نسبتا از دشواری بیشتری در مقایسه با کتاب های قبلی برخوردار هستند. در این کتاب مباحثی راجع به اصطلاحات رایج، گرامر های دشوار تر، فعل های دو بخشی و برخی دیگر از عناصر کمتر شناخته شده زبان انگلیسی وجود دارد. در حقیقت موضوعات موجود در کتاب های تاچ استون بر اساس میزان کاربرد آنها در زبان انگلیسی به کار رفته اند. این نتایج بر اساس تحقیقات گسترده بر روی پیکره های غنی و شناخته شده موجود در زبان انگلیسی به دست آمده است.

وب سایت انکشاف به عنوان یکی از شناخته شده ترین و غنی ترین مراکز دانلود و استفاده از کتاب و منابع آموزش زبان انگلیسی شناخه می شود. در این وب سایت امکان دانلود انواع مختلف کتاب ها، نمونه سوالات، منابع کمک آموزشی، نرم افزار ها و بسیاری دیگر از موارد مرتبط با یادگیری زبان انگلیسی به وجود آمده است. جهت دانلود و دریافت این منابع می توانید به صورت مستقیم از لینک های موجود در این صفحات استفاده کنید. در این نوشته کتاب های تاچ استون 4 برای دانلود قرار داده شده است.

دانلود کتاب دانش آموز و کتاب کار تاچ استون 4

دانلود کتاب معلم تاچ استون 4

دانلود فایل های صوتی تاچ استون 4

دانلود نرم افزار تاچ استون 4

یک دیدگاه در “دانلود کتاب های تاچ استون 4 ویرایش دوم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *