دانلود کتاب های آموزش زبان انگلیسی تاچ استون ویرایش دوم

دانلود مجموعه آموزشی تاچ استون (Touchstone) برای کتاب های 1، 2، 3، 4

ممکن است اساتید و یا زبان آموزان به دنبال پیدا کردن بهترین منابع آموزش و فراگیری زبان انگلیسی باشند و در این راه با پیشنهادات متنوعی رو به رو شوند. به احتمال فراوان با نظرات زیادی مواجه خواهید شد و از سوی معلمان و افراد باتجربه سخنان متفاوتی به گوش شما خواهد رسید.

همانطوری که گفته شد، به طور قطع نمی توانید پاسخ های مشابه ای در این زمینه دریافت کنید و تمامی افراد با تجربه در این زمینه، نظرات مختلفی دارند. ولی در حقیقت برای پیدا کردن بهترین مورد نیاز است تا هدف خود از فراگیری زبان انگلیسی را مشخص نمایید. گروهی از کتاب ها با هدف آموزش فقط مکالمه زبان انگلیسی طراحی و تولید شده اند. گروهی دیگر از زبان آموزان نیز به دنبال فراگیری گرامر و تقویت مهارت های زبانی خود برای قبولی با نمره بهتر و مناسب تر در آزمون های مدارس هستند. با این حال گروهی دیگر از متقاضیان نیز به دنبال کسب مدارک بین المللی و شرکت در دوره های مختلف موجود در این مراکز هستند.

با توجه به موارد بالا می توان تصمیمات درستی اتخاذ کرد و بهترین عناوین برای یادگیری زبان انگلیسی را برای خود مشخص نمود. مجموعه کتاب های تاچ استون، از بهترین نمونه های موجود برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به حساب می آیند. این کتاب ها به شیوه ای طراحی شده اند که زبان آموزان پس از گذراندن این دوره ها توانایی مکالمه به زبان انگلیسی را به دست می آورند و بدون مشکلات فراوانی می توانند با سایر افراد با زبان انگلیسی صحبت نمایند. به صورت کلی در این مجموعه آموزشی 4 کتاب اصلی وجود دارد. که هر یک از این کتاب ها متشکل از 12 درس مختلف است. اکثر آموزشگاه های مختلف برای هر یک از این کتاب ها 3 ترم در نظر گرفته اند. که به صورت کلی هر یک از کتاب های تاچ استون در چهار ترم به پایان می رسند.

در این قسمت می توانید مجموعه کتاب های آموزشی تاچ استون را دانلود نمایید.

دانلود کتاب دانش آموز تاچ استون 1

دانلود کتاب دانش آموز تاچ استون 2

دانلود کتاب دانش آموز تاچ استون 3

دانلود کتاب دانش آموز تاچ استون 4

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *