طرز خواندن اعداد در زبان انگلیسی

آموزش خواندن صحیح ریاضی در انگلیسی

در انگلیسی نیز همانند سایر زبان ها از شیوه ای خاص برای مطالعه و خواندن اعداد استفاده می شود. با توجه به تخصصی بودن این بحث، در اکثر مواقع حتی معلمین و تخصیل کرده های زبانی نیز با شیوه خواندن این موضوعات با مشکل مواجه می شوند. در این بخش به منظور فراهم آوردن منبعی مناسب برای اساتید، زبان آموزان و به صورت کل تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی، فایلی کامل برای یادگیری و آشنایی با شیوه خواندن ریاضی در زبان انگلیسی قرار داده شده است.

این فایل حاوی اطلاعات کاملی در مورد شیوه مطالعه اعداد ریاضی، اعداد کسری، اعداد اعشاری، اعداد منفی و مثبت، اعداد حقیقی، جذر و عملیات های ساده و پیچیده ریاضی، تقسیم و عملیات های کسری، ماتریکس ها، جذر ها و کلا تمامی اعمال موجود در محاسبات ساده و پیچیده انگلیسی است.

برای ساده تر شدن یادگیری این روند، تمامی اعداد همراه با مثال هایی متعددی در این فایل قرار داده شده است. برای هر عمل ریاضی چندین مثال انگلیسی در نظر گرفته شده است.

تمامی این مثال ها در سی صفحه و به صورت فایل پی دی اف قرار گرفته که می توانید این نمونه ها را از طریق گوشی موبایل و یا نرم افزار های پی دی اف خوان موجود در کامپیوتر خود استفاده نمایید.

این جزوه می تواند به عنوان منبعی مناسب برای درک عملیات های ساده و پیچیده ریاضی در نظر گرفته شود و چنانچه روزی با مشکلی در این زمینه رو به رو شدید، از این فایل استفاده کنید.

وب سایت انکشاف منبع مناسب و غنی برای آموزش، دریافت فایل های آموزشی و همچنین دریافت نمونه سوالات زبان انگلیسی در نظر گرفته می شود. در این سایت می توانید به روز ترین کتاب ها، جزوه ها و سایر منابع انگلیسی را دانلود و استفاده نمایید.

چنانچه سوالی در این زمینه و یا سایر موارد دارید، می توانید از بخش پشتیبانی استفاده کنید.

دانلود جزوه آموزش خواندن اعداد ریاضی در زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *