نمونه سوال فمیلی اند فرندز 2 فاینال ترم 3

دانلود نمونه سوال فمیلی 2 (Family and Friends 3) ترم آخر

فمیلی اند فرندز 2

مجموعه آموزشی فمیلی اند فرندز به عنوان بهترین و همچنین کامل ترین کتاب های مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان و همچنین نوجوانان است. در این بخش می توانید نمونه سوالات فمیلی 2 ترم سوم را دانلود کنید.

فمیلی اند فرندز مجموعه ای 7 جلدی برای آموزش زبان انگایسی به کودکان و نوجوانان است. سیستم های متنوع و بسیار زیادی برای آموزش مکالمه زبان وجود دارند، با این حال، کتاب های فمیلی اند فرندز به عنوان کامل ترین و بهترین نمونه های آموزشی در نظر گرفته می شود. در حقیقت انتشارات زبان در دانشگاه آکسفورد فعالیت های گسترده ای در زمینه آموزش زبان انگلیسی انجام می دهد. تمامی کتب منتشر شده از سوی این انتشارات کامل هستند و گرامر ها و همچنین لغات متنوع و پر کاربردی را استفاده می کنند. این موضوع یکی از ویژگی های مهم مجموعه های آموزشی آکسفورد است که در کتاب های فمیلی اند فرندز نیز به خوبی مشاهده می شوند.

علاوه بر سوالات ذکر شده، می توان سایر نمونه سوالات کتاب های فمیلی اند فرندز و یا سایر کتاب ها از قبیل تاچ استون، فرست فرندز، امریکن انگلیش فایل و بسیاری از مجموعه های آموزشی دیگر در وبسایت انکشفاف وجود دارد. این سوالات به صورت فاینال و همچنین کویز و یا میان ترم در این وبسایت وجود دارند. در حال حاضر وبسایت انکشاف به عنوان بزرگ ترین و همچنین کامل ترین مرکز دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی به حساب می آید. و توانسته است در این زمینه جایگاه خوبی در نت فارسی به دست آورد. علاوه بر این، این وبسایت روز به روز در حال گسترش است و سعی می کند تا تمامی نمونه سوالات مرتبط با کتاب های آموزش زبان انگلیسی را در این قسمت قرار دهد. بیشتر این سوالات توسط اساتید زبان انگلیسی و یا به صورت استاندارد تهیه شده اند.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات فمیلی 2 ترم سوم را دانلود کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 به این لینک  مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *