دانلود کانکت 2 قسمت دوم فاینال

نمونه سوالات کانکت 2 (Connect 2) قسمت دوم فاینال

یکی از بهترین و مناسب ترین مجموعه های آموزشی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مجموعه کتاب های کانکت است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات کانکت 2 قسمت دوم که برای آزمون فاینال تهیه شده است را دانلود نمایید.

مجموعه آموزشی کانکت یکی از شناخته شده ترین نمونه های آموزشی به حساب می آید. در صورتی که معلمین حس کنند زبان آموزان از توانایی لازم برای رفتن به کتاب های بعدی برخوردار نیستند، می توانند در بعضی مواقع از کتاب های جایگزین دیگری برای این منظور استفاده کنند. یکی از مجموعه کتاب های شناخته شده برای این منظور، مجموعه آموزشی کانکت است. تمرکز این مجموعه آموزشی بر روی مکالمات زبان انگلیسی در نظر گرفته شده است. و تمرینات متعددی برای آمادگی زبان آموزان برای مکالمه هر چه بهتر در کتاب های کانکت وجود دارند. همانند سایر مجموعه های آموزشی، هر یک از کتاب های کانکت نیز متشکل از 2 کتاب است که با نام های کتاب دانش آموز و همچنین کتاب کار شناخته می شود.

علاوه بر نمونه سوال مطرح شده، در وبسایت انکشاف می توان انواع مختلفی از نمونه سوالات همانند کویز، فاینال، میان ترم و همچنین تعیین سطح را دانلود نمایید. مجموعه های مختلفی آموزشی برای مکالمه زبان انگلیسی وجود دارند که سعی شده است در وبسایت انکشاف، تمامی این موارد جایگزاری شوند. علاوه بر این، در صورتی که نتوانسته اید بعضی از نمونه های دیگر موجود را دانلود و یا پیدا کنید، می توانید از طریق گروه تلگرامی موجود در سایت و از طریق سایر همکاران بدست آورید. سعی می شود تا به مرور تمامی کتاب ها و همچنین در سطوح مختلف از طریق این وبسایت پوشش داده شود.

در این بخش می توانید نمونه سوالات کانکت 2 قسمت دوم کتاب را دانلود نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات کانکت 2 برای درس های 5 تا 8 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت 3000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”34″]

———————————————————————————

کانکت 2 درس 1 تا 4

قیمت 3000

[zarinpalpaiddownloads id=”21″]

——————————————————————————–

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *