دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 درس 8 تا 14

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 (Family and Friends 3) درس 8 تا 14

کتاب های فمیلی اند فرندز Family and Friends یکی از عناوین شناخته شده برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان است. در این بخش می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 (Family and Friends 3) درس 8 تا 14 را دریافت کنید.

به طور حتم یکی از مهمترین مواردی که باید برای یادگیری کودکان و نوجوانان در نظر گرفت، شاد و مفرح بودن کلاس ها است. با انتشار کتاب های فمیلی اند فرندز، انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford به خوبی و موفقیت از پس این مسئله بیرون آمده است.

سری کتاب های فمیلی اند فرندز با داشتن شخصیت هایی ثابت، در هر درس داستانی جدید را به کودکان و نوجوانان معرفی می کند. با توجه به علاقه دانش آموزان، آنها با اشتیاق و شوق فراوانی درس های جدید را دنبال می کنند و معلم به خوبی می تواند از این روش برای انتقال مطالب جدید به آنها استفاده کند.

علاوه بر داستان های دنباله دار، دانش آموزان می توانند با مطالب متنوع دیگری از قبیل شعر، آهنگ، ریدینگ، تلفظ صحیح کلمات، و بسیاری دیگر از عناوین جذاب آشنا شوند.

در صورتی که شما هم قصد سنجش میزان توانایی خود در این زمینه را دارید، می توانید از نمونه سوالات استاندارد موجود در این سایت استفاده کنید.

در این بخش می توانید نمونه سوالات کتاب فمیلی اند فرندز 3 (Family and Friends 3) درس 8 تا 14 را دریافت و مورد استفاده قرار دهید.

برای خرید سوالات استاندارد فمیلی اند فرندز 3 از درس 8 تا 14 بر روی لینک خرید زیر کلیک کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 به این لینک مراجعه کنید.

تصاویر

2 دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 درس 8 تا 14”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *