نمونه سوالات رایتینگ جنرال آیلتس با پاسخ

نمونه سوالات رایتینگ Writing جنرال آیلتس IELTS با پاسخ

آیلتس IELTS به عنوان آزمونی شناخته شده در میان کسانی که قصد مهاجرت به کشوری دیگر را دارند به حساب می آید. این آزمون به دو صورت جنرال و آکادمیک برگزار می شود. در این قسمت می توانید نمونه سوالات مرتبط با آزمون رایتینگ جنرال را دریافت کنید.

آزمون های بین المللی فراوانی وجود دارند که یکی از شناخته شده ترین این موارد، آیلتس است. این آزمون به دو صورت آکادمیک و جنرال برگزار می شود. عمده کسانی که به دنبال مهاجرت کاری به کشور های دیگر هستند، نیاز است تا آیلتس جنرال را تهیه کنند. این در حالی است که کسانی که به دنبال ادامه تحصیل در دانشگاه های سایر کشور ها هستند، عموما نیاز دارند تا در آزمون آکادمیک شرکت کنند.

تفاوت آزمون جنرال و آکادمیک در بخش های ریدیدنگ و رایتینگ آنها است. آزمون جنرال عموما متون ساده تری نسبت به آزمون آکادمیک دارد. ولی با این حال برای کسب نمره مورد نظر، نیاز است تا علاقه مندان و یا کاندید ها در این زمینه اطلاعات مورد نظر را کسب کنند و خود را با شرایط مورد نظر هماهنگ نمایند.

یکی از مهارت های مورد نیاز در هر دوی این آزمون ها سرعت عمل است. آزمون دهندگان باید از قدرت مناسبی در مدیریت زمان برخوردار باشند.  تا بتوانند متون مورد نظر را در زمان تعیین شده با موفقیت پشت سر بگذارند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات رایتینگ جنرال آیلتس را با پاسخ نمونه آن دریافت کنید.

لینک دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *