دانلود کتاب های تاچ استون 2 ویرایش دوم

دانلود کتاب های تاچ استون 2 (Touchstone 2) برای ویرایش دوم

تاچ استون 2

در این نوشته فایل های صوتی، کتاب های کار و دانش آموز و کتاب معلم از مجموعه تاچ استون 2 قرار داده شده است. این مجموعه تولید دانشگاه کمبریج است و در مراکز بسیار زیاد و متعددی در داخل و خارج از ایران تدریس می شوند. کتاب ها به صورت فایل پی دی اف قرار گرفته اند و می توان آنها را از طریق گوشی و همچنین سایر نرم افزار های پی دی اف خوان در کامپیوتر دانلود و استفاده کرد. سعی شده است تا در تهیه این مجموعه نیاز های تمامی زبان آموزان، اساتید و همچنین سایر علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی لحاظ شود.

مجموعه کتاب های تاچ استون مناسب افرادی است که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی در سطوح متوسط هستند. این کتاب ها از چهار سطح تشکیل شده است. مبنای تولید این مجموعه مفید آموزشی، انجام تحقیقات گسترده در زمینه زبان انگلیسی و یافتن منابع مهم در این زمینه است. زبان آموزان در کتاب های تاچ استون با مجموعه ای غنی از کلمات و عبارات پر تکرار در زبان انگلیسی آشنا می شوند. هر درس از این مجموعه را می توان با هدف یادگیری یک بخش خاص از زبان انگلیسی دنبال کرد. به همین منظور تمامی بخش های موجود در هر درس با هم ارتباط نزدیکی دارند و نیاز های دسته اول زبان آموزان را تامین می نمایند.

سایت انکشاف یکی از بزرگ ترین سایت های موجود در زمینه منابع آموزش زبان انگلیسی است. در این سایت می توانید نمونه سوالات، کتاب ها، نرم افزار ها، اپلیکیشن ها و همچنین سایر فایل های لیسنینگ و شنوایی را دریافت و استفاده کنید. در این نوشته کتاب های تاچ استون 2 قرار داده شده است. برای دریافت این کتاب ها می توانید از لینک های زیر استفاده کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید آن را مطرح کنید.

دانلود کتاب های تاچ استون 2 ویرایش دوم

دانلود کتاب دانش آموز تاچ استون 2 ویرایش دوم

دانلود کتاب کار تاچ استون 2 ویرایش دوم

دانلود فایل های صوتی تاچ استون 2 ویرایش دوم

دانلود نرم افزار آموزشی تاچ استون 2 ویرایش دوم

دانلود فایل های صوتی خود آموز تاچ استون 2 ویرایش دوم

دانلود کتاب معلم تاچ استون 2

Touchstone 2

2 دیدگاه در “دانلود کتاب های تاچ استون 2 ویرایش دوم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *