دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 درس 7 و 8

دریافت سوالات فمیلی اند فرندز 5 (Family and Friends 5) برای درس های 7 و 8

یکی از بهترین مجموعه ها و کتاب های آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی، سیستم آموزشی فمیلی اند فرندز است. در این نوشته می توانید سوالات فمیلی اند فرندز 5 برای درس های 7 و 8 را دانلود نمایید.

مجموعه آموزشی فمیلی اندفرندز برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این مجموعه آموزشی که شامل 7 کتاب است، مکالمه زبان انگلیسی را به شیوه ای متفاوت ولی بسیار حرفه ای به زبان آموزان آموزش می دهد. کتاب اول این مجموعه با نام فمیلی اند فرندز استارتر شناخته می شود و آخرین کتاب از این مجموعه فمیلی اند فرندز 6 است. در اولین کتاب از این مجموعه زبان آموزان با الفبای زبان انگلیسی آشنا می شوند و به مرور مباحث متعددی از قبیل گرامر های مختلف، کلمات متعدد، مکالمه های کاربردی، و همچنین طرز تلفظ صحیح کلمات در اختیار آنها قرار می گیرد. این کتاب ها توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد تهیه شده اند و با دو لهجه بریتانیایی و آمریکایی در دسترس زبان آموزان قرار می گیرند. تقریبا تمامی آموزشگاه های زبان در ایران از سیستم آمریکایی این کتاب استفاده می کنند.

وبسایت انکشاف از شناخته شده ترین منابع تامین نمونه سوال است. سوالات موجود در این سایت به صورت استاندارد طرح و تهیه شده اند و سعی شده است تا نیاز های تمامی زبان آموزان، آموزشگاه ها و همچنین سایر مراکز آموزشی در این زمینه تامین شود. سوالات موجود در وبسایت انکشاف بخش اعظمی از تمامی کتاب های آموزش زبان را در بر می گیرد و سعی می شود به صورت روزانه بر تعداد این سوالات نیز افزوده شود. وبسایت انکشاف آمادگی دارد تا با تمامی مراکز آموزشی در زمینه تامین نمونه سوالات همکاری کند. در صورتی که نیاز به نوعی خاص از نمونه سوالات داشته باشید، می توانید از طریق روش های ارتباطی موجود و بویژه بخش پشتیبانی سایت با ما تماس بگیرید.

برای دانلود و استفاده از نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 از درس های 7 و 8 از لینک زیر استفاده کنید.

قیمت 4000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”71″]

تصویر

2 دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 درس 7 و 8”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *