دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 4 درس 1 تا 4

فورکرنرز

برای دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 4 (Four Corners 4) از درس های 1 تا 4 بر روی لینک های موجود در صفحه کلیک کنید.

آخرین کتاب از مجموعه چهار جلدی فورکرنرز، با نام فورکرنرز 4 شناخته می شود. این کتاب حاوی بخش هایی پر کاربرد در مکالمات روزمره زبان انگلیسی است. این مجموعه آموزشی در کنار بسیاری دیگر از مجموعه های آموزشی، تولید انتشارات دانشگاه کمبریج است.

دانشگاه کمبریج از مراکز بسیار شناخته شده در زمینه تولید بسته های آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. این دانشگاه توانسته است بخشی از کتاب های شناخته شده آموزش مکالمه زبان انگلیسی در ایران از جمله تاچ استون، اینترچنج، اسپیک نو و بسیاری از مجموعه های دیگر آموزشی است. همانطوری که در معرفی مجموعه های آموزشی نیز گفته شده است، تولیدات دانشگاه کمبریج در زمینه مکالمه زبان انگلیسی مخصوص یادگیری مکالمه این زبان است.

برخی از مجموعه های آموزشی موجود در این انتشارات بر اساس تحقیقات و پژوهش های متعدد به وجود آمده اند. این کتاب ها حاوی پر کاربرد ترین بخش های زبان انگلیسی هستند و زبان آموزان را برای فراگیری انگلیسی یاری و حمایت می کنند.

وب سایت انکشاف حاوی مجموعه کاملی از نمونه سوالات کتاب های فورکرنرز است. در این سایت می توانید نمونه سوالات متعددی به صورت میان ترم و پایان ترم از کتاب های یک تا چهارم فورکرنرز به دست آورید. در وبسایت انکشاف می توانید نمونه سوالات مورد نظر خود را سفارش دهید و یا آنها را به صورت مستقیم از نمونه سوالات موجود دریافت کنید.

در صورتی که هر گونه سوالی داشته باشید، می توانید سوالات خود را از طریق بخش پشتیبانی مطرح کنید تا مسئولین سایت در زودترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ گو باشند.

برای دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 4 از درس 1 تا 4 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *