دانلود نمونه سوالات فور کرنرز 4 درس 5 تا 8

دانلود سوالات فور کرنرز 4 (Four Corners 4) برای درس های 5 تا 8

فور کرنرز 4

از کتاب های شناخته شده آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای غیر انگلیسی زبانان می توان به مجموعه چهار جلدی فور کرنرز اشاره کرد. این مجموعه شامل مکالمات و همچنین کلمات رایج و پر کاربرد موجود در زبان انگلیسی است. یکی از نویسندگان اصلی کتاب های فور کرنرز دکتر جک سی ریچاردز استاد شناخته شده و معروف دانشگاه کمبریج می باشد. این فرد توانسته است تاکنون منابع بسیار متنوعی در زمینه تدریس و همچنین آموزش زبان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان تالیف و تهیه کند. در این نوشته می توانید نمونه سوالات فور کرنرز 4 برای درس های 5 تا 8 را دانلود نمایید.

کتاب های فور کرنرز توسط انتشارات مطرح دانشگاه کمبریج تالیف شده است. این مجموعه غنی آموزشی با داشتن سوالات و همچنین تمرینات متنوع شرایط را برای آمادگی هر چه بیشتر در زمینه مکالمه زبان انگلیسی برای زبان آموزان فرااهم می کند. پس از سپری کردن این چهار جلد مختلف، زبان آموزان می توانند با افراد غیر انگلیسی زبان ارتباط برقرار نمایند. در حقیقت در این مجموعه آنها می توانند با پر کاربرد ترین مکالمات روزمره موجود در زبان انگلیسی آشنا شوند. برای

در وب سایت انکشاف تمامی سوالات مرتبط با مجموعه چهار جلدی فورکرنرز قرار داده شده است. در هر کتاب سه ترم و برای هر ترم نمونه سوالات میان ترم قرار دارد. نمونه سوالات میان ترم از این مجموعه را می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. سوالات فور کرنرز موجود در سایت انکشاف همراه با فایل لیسنینگ و همچنین پاسخ نامه قرار دارد. این سوالات با تنوع زیادی وجود دارد و برخی از آنها به صورت درس به درس نیز تهیه شده اند.

در صورت سفارش هر گونه سوالی دیگر می توانید به بخش پشتیبانی سایت مراجعه نمایید و پرسش های خود را مطرح کنید.

تصویر

2 دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات فور کرنرز 4 درس 5 تا 8”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *