دانلود نمونه سوالات فور کرنرز 4 درس 9 تا 12

دریافت نمونه سوالات فور کرنرز 4 (Four Corners 4) برای درس های 9 تا 12

فور کرنرز 4

مجموعه های آموزشی فورکرنرز که در سال های اخیر به بازار آمده است، با توجه به نحوه انتشار و محتویات موجود در آن توانسته است آموزشگاه ها و مراکز زبان متعددی را برای استفاده از این مجموعه آموزشی متقاعد نماید. در این نوشته نمونه سوالات کتاب فور کرنرز 4 برای درس های 9 تا 12 قرار دارد.

به صورت کلی و هم راستا با سایر مجموعه های آموزشی موجود در انتشارات کمبریج، کتاب های فور کرنرز نیز در 4 جلد تهیه و در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است. این کتاب ها از محتویات ارزشمندی تهیه شده اند که زبان آموزان را آماده فراگیری محتویات ارزشمند و پر کاربرد موجود در زبان انگلیسی می کند. در حقیقت زبان آموزان پس از درک این مطالب قادر هستند تا مطالب اساسی و مورد نیاز خود را با افراد خارجی زبان در میان گذارند.

روش استفاده شده در کتاب های فور کرنرز به این صورت است که زبان آموزان به مرور مطالب اساسی را درک می کنند. مطالب موجود به صورت درس به درس تهیه شده است و در هر درس موضوعی خاص با کلمات و اصطلاحات مرتبط مطالعه می شوند. در پایان هر درس زبان آموزان می توانند با مهمترین و پر کاربرد ترین کلمات انگلیسی در آن زمینه آشنا شوند.

وب سایت انکشاف هم در این زمینه فعالیت های بسیار ارزشمندی انجام داده است. به عنوان مثال تاکنون نمونه سوالات کتاب های متعددی از انتشارات مختلف را در این مجموعه قرار داده است. از کتاب های فور کرنرز نیز بر اساس شناخته شده ترین ترم های آموزشی، مجموعه های موجود را نیز دسته بندی کرده است. و برای هر کتاب سه ترم در نظر گرفته است که هر یک از این ترم ها شامل سوالات میان ترم و پایان ترم هستند.

برای دانلود سوالات فورکرنرز 4 درس 9 تا 12 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *