دانلود نمونه سوالات American English File starter درس 7 تا 12

امریکن انگلیش فایل استارتر (American English File Starter) اولین کتاب از این مجموعه غنی است. در این نوشته می توانید نمونه سوالات استاندارد American English File Starter را با بالاترین سطح کیفیت دریافت کنید.

اگر شما هم می خواهید زبان انگلیسی را به صورت حرفه ای فرا گیرید، پیشنهاد ما و بسیاری دیگر از اساتید و کارشناسان آموزش زبان های خارجی، استفاده از سیستم معروف امریکن انگلیش فایل است.

به صورت کلی 6 کتاب در این سیستم وجود دارد. کتاب اول این مجموعه با عنوان American English File Starter شناخته می شود و سایر کتاب ها با عناوین 1 تا 6 نام گذاری شده اند.

انتشارات آکسفورد سعی کرده است تا مجموعه کاملی برای یادگیری زبان انگلیسی تهیه کند. و به همین منظور، در مجموعه 6 جلدی این کتاب ها، دانشجویان می توانند با رنج متفاوتی از لغات، گرامر، اصطلاحات پر کاربرد و همچنین نکات مرتبط با تلفظ صحیح کلمات آشنا شوند.

به طور متوسط در هر یک از درس های موجود در این کتاب، ریدینگ، لیسنیگ و همچنین تمرین های مرتبط با اسپیکینگ وجود دارد. علاوه بر این، لغات موجود در این مجموعه 6 جلدی، تا حدود فراوانی توانسته است، نیاز های موجود در میان علاقه مندان را خود را به خوبی پوشش دهد. علاقه مندان و دانش اموزان می توانند، این مجموعه از کتاب ها را به صورت خود خوان نیز مطالعه کنند. با این حال نباید به هیچ وجه از خود تقاضای بهبود وضعیت مکالمه ای را داشته باشند.  برای تقویت چنین مهارت هایی نیاز است تا دانش آموزان تمرینات دوره ای و متنوعی داشته باشند. و این هدف تنها با داشتن دوست و شریک مناسب محقق خواهد شد.

در این بخش می توانید نمونه سوالات استاندارد درس 8 تا 11 را به صورت عادی و بدون هیچ گونه مشکلی دریافت کنید.

قیمت 3000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”65″]

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *