سوالات درس 5 تا 8 از فمیلی اند فرندز 5

دانلود نمونه سوالات از درس 5 تا 8 کتاب فمیلی اند فرندز 5 (Family and Friends 5)

یکی از بهترین کتاب های موجود در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی در میان نوجوانان و کودکان مجموعه آموزشی فمیلی اند فرندز است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 درس 5 تا 8 را دانلود نمایید.

انتشارات دانشگاه آکسفورد یکی از بهترین و فعال ترین مراکز برای تامین و تهیه کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای سنین مختلف است. یکی از بهترین نمونه هایی که این انتشارات تهیه کرده است با نام فمیلی اند فرندز شناخته می شود. هرچند این کتاب ها برای آموزش کودکان و نوجوانان تهیه شده اند، گاهی اوقات حتی بزرگسالان نیز از این مجموعه برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی استفاده می نمایند. به صورت کلی در این مجموعه در 7 کتاب وجود دارد. اولین عنوان از این مجموعه برای آموزش الفبا و مباحث مقدماتی تهیه شده است. به دنبال ان کتاب های 1 تا 6 در دسترس قرار می گیرند. پس از پایان این دوره، زبان آموزان قادر خواهند بود تا به سادگی نیاز های خود را به زبان انگلیسی مطرح نمایند.

علاوه بر نمونه سوالات فمیلی اند فرندز، در وبسایت انکشاف می توانید انواع مختلفی از سایر نمونه سوالات از قبیل فرست فرندز، تاچ استون، تاپ ناچ، امریکن انگلیش فایل و بسیاری دیگر از کتاب های آموزش زبان انگلیسی را دریافت نمایید. تمامی این نمونه سوالات از کتاب های مختلف به صورت کویز، پایان ترم و میان ترم در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است. با این حال، چنانچه نتوانستید نمونه سوال مورد نظر خود را از این طریق بدست آورید، می توانید از طریق روش های ارتباطی موجود در سایت با ما و یا سایر همکاران ارتباط بر قرار کنید و نمونه های مورد نظر خود را دریافت نمایید.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 از درس 5 تا 8 را دریافت نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 به این لینک مراجعه کنید.

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *