دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل استارتر برای ترم های مختلف

دریافت نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل استارتر (American English File Starter) برای آزمون های میان ترم و فاینال

AEF starter 3rd

american-English-file-starter-student-book-second-edition

از کامل ترین و همچنین قدیمی ترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی که هم کاربرد فراوانی برای فراگیری مکالمه زبان انگلیسی دارد و همچنین سایر افراد علاقه مند می توانند از این مجموعه به عنوان مرجعی برای فراگیری نکات مختلف مرتبط با زبان انگلیسی استفاده کرد، می توان به مجموعه شش جلدی امریکن انگلیش فایل استارتر اشاره کرد. این مجموعه آموزشی توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد تالیف و تهیه شده است و خود به تنهایی حرف های بیشماری را در اختیار علاقه مندان زبانی قرار می دهد. در این نوشته می توانید نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل استارتر برای آزمون های فاینال و میان ترم را دانلود نمایید.

مجموعه امریکن انگلیش فایل از 6 جلد تشکیل شده است. اولین عنوان از این مجموعه که به معرفی نکات پایه ای و ابتدایی زبان انگلیسی می پردازد با نام امریکن انگلیش فایل استارتر شناخته می شود. به دنبال آن کتاب های دیگری وجود دارند. که به ترتیب با نام امریکن انگلیش فایل 1 تا 5 یاد می شوند. غنای موجود در این کتاب ها به صورتی است که تمامی زبان آموزان می توانند از آنها به عنوان منبعی برای شرکت و کسب مهارت زبانی مورد نیاز در آزمون های بین المللی و حتی داخلی همانند کنکور استفاده نمایند.

با توجه به گستردگی و غنای مناسب این مجموعه، پیشنهاد می شود که کتاب های امریکن انگلیش فایل به صورت خودخوان و با صرف زمان قابل توجه ای مطالعه شوند.

در وب سایت انکشاف مجموعه کاملی از نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل موجود است. این سوالات به صورت آزمون های مختلفی در اختیار زبان آموزان و اساتید قرار می گیرد. علاقه مندان می توانند سوالات این مجموعه را با ترکیب های متنوعی دانلود و استفاده نمایند.

در صورت نیاز به سایر نمونه سوالات می توانید به بخش پشتیبانی سایت مراجعه نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل استارتر به این لینک مراجعه کنید.

دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل استارتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *