دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 از درس 1 تا 8

نمونه سوالات امتحانی اینترچنج 1 (Interchange 1) برای درس های 1 تا 8

Interchange 1

تاکنون کتاب های زیادی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی منتشر شده است. یکی از بهترین مجموعه های آموزشی تولید شده تاکنون با نام اینترچنج شناخته می شود. این مجموعه آموزشی توسط جک سی ریچاردز از اساتید برجسته دانشگاه کمبریج تهیه و در اختیار موسسات، زبان آموزان و مراکز مختلف آموزش زبان قرار گرفته است. در این نوشته می توانید نمونه سوالات کتاب دوم این مجموعه با نام اینترچنج 1 را برای درس های 1 تا 8 دانلود نمایید.

کتاب های اینترچنج، پس از تولید تاکنون بارها مجددا و پس از ایجاد تغییراتی منتشر شده است. این مجموعه آموزشی تاکنون توسط بسیاری از زبان آموزان و اساتید برای فراگیری زبان انگلیسی استفاده شده است. زبان آموزان پس از مطالعه این مجموعه آموزشی با مباحث گسترده و پر کاربرد زبان انگلیسی آشنا می شوند. انتظار می رود تا پس از گذراندن این دوره آنها بتوانند با افراد انگلیسی زبان و یا خارجیان ارتباط برقرار کنند و نظرات خود را با آنها به اشتراک گذارند.

وب سایت انکشاف دارنده تمامی نمونه سوالات مختلف کتاب های اینترچنج است. این وب سایت در کنار نمونه سوالات اینترچنج انواع مختلفی از سایر سوالات مرتبط با کتاب های زبان انگلیسی را دارا است.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات اینترچنج 1 برای درس های 1 تا 8 را دانلود نمایید. سوالات موجود در این قسمت همراه فایل صوتی و همچنین پاسخنامه است.

برای دانلود سوالات اینترچنج 1 به این لینک مراجعه کنید.

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *