دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 9 تا 16

دریافت سوالات ایترچنج 1 (Interchange 1) از درس های 9 تا 16

Interchange 1

برای یادگیری زبان انگلیسی روش های بسیار فراوانی وجود دارد. از روش های پر کاربرد و شناخته شده در ایران می توان به استفاده از کتاب های آموزشی برای فراگیری مکالمه زبان انگلیسی اشاره کرد. یکی از قدیمی ترین مجموعه های آموزشی با نام اینترچنج شناخته می شود. با اینکه این سیستم سال ها است در مراکز مختلف آموزشی تدریس می شود، با این حال تاکنون بارها ویرایش شده و با جدید ترین روش ها و همچنین شیوه های آموزش مکالمه زبان مجهز شده است.

مجموعه اینترچنج توسط یکی از افراد شناخته شده و همچنین پر کار دانشگاه کمبریج با نام جک سی ریچاردز تهیه شده است. جک سی ریچاردز علاوه بر مجموعه اینترچنج، تاکنون کتاب ها و همچنین مطالب آموزشی بسیار متعدد و جالبی را تولید و منتشر کرده است. این فرد مجموعه اینترچنج را با جدید ترین متود های آموزشی موجود در جهان هماهنگ کرده و تمامی کاستی های موجود در آن در طول نسخه های متعدد آن را بر طرف نموده است.

به صورت کل مجموعه های آموزشی تولید شده در دانشگاه کمبریج مناسب افرادی است که قصد فراگیری مکالمه زبان انگلیسی در زود ترین زمان ممکن را داشته باشند. این کتاب های مکالمه به شیوه ای تهیه شده اند که مکالمه زبان انگلیسی را با سایر افراد در زود ترین زمان ممکن امکان پذیر می کنند.

سایت انکشاف، به عنوان منبع کاملی برای سوالات مکالمه زبان انگلیسی شناخته می شود. در این سایت می توانید انواع مختلفی از سوالات کتاب های مرتبط با یادگیری زبان انگلیسی را دانلود نمایید. از مجموعه های کامل موجود در این سایت می توان به اینترو و اینترچنج اشاره کرد.

برای دریافت این سوالات می توانید از طریق بخش پشتیبانی و یا به صورت مستقیم از طریق سایت اصلی خرید خود را انجام دهید.

برای دریافت نمونه سوالات اینترچنج 1 از درس 9 تا 16 می توانید از لینک خرید زیر استفاده نمایید.

برای دانلود سوالات اینترچنج 1 به این لینک مراجعه کنید

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *