دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس های 13 تا 16

Interchange 1

دریافت و دانلود سوالات اینترچنج 1 (Interchange 1) از درس های 13 تا 16

 

یادگیری زبان انگلیسی زمان نسبتا زیادی را در بر می گیرد. با این حال و با توجه به دانش و سطح مطالعه قبلی زبان آموزان می توان این روند را کوتاه و کوتاه تر کرد. یکی از بهترین و شناخته شده ترین منابع حال حاضر برای فراگیری زبان انگلیسی مجموعه اینترچنج است. این مجموعه آموزشی در چهار جلد ارائه شده است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات اینترچنج 1 برای درس های 13 تا 16 را دانلود کنید.

جک سی ریچاردز به عنوان نویسنده برتر و شناخته شده مجموعه کتاب های اینترچنج شناخته می شود. در کنار این مجموعه آموزشی، او تاکنون کتاب های بسیار زیاد دیگری نیز در مورد آموزش زبان انگلیسی منتشر و در اختیاز زبان آموزان قرار داده است. با تجربه فراوانی که از تالیف مجموعه های متعدد آموزشی به دست آورده، توانسته تغییرات متعددی در نسخه های متعدد مجموعه آموزشی اینترچنج به وجود آورد. علاوه بر کتاب های آموزش زبان انگلیسی، جک سی ریچاردز مجموعه هایی را نیز برای آموزش معلمین در نظر گرفته است. کتاب های منتشر شده توسط او از منابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان در نظر گرفته می شود.

در وب سایت انکشاف نمونه سوالات متعددی از آزمون های زبان انگلیسی وجود دارد. سعی شده است تمامی  دوره های آموزشی به صورت کامل در این وب سایت قرار گیرند. یکی از نمونه سوالاتی که تلاش های فراوانی برای تهیه آن صورت گرفته است، مجموعه آموزشی اینترچنج هست. سوالات مورد نظر برای این کتاب به صورت کامل در سایت قرار دارند و زبان آموزان، اساتید و همچنین آموزشگاه ها می توانند از این سوالات استفاده نمایند. این سوالات در سطح بندی کامل و پر کاربردی طرح شده است با این حال، در صورت نیاز به سایر مجموعه ها می توانید از طریق بخش پشتیبانی نیاز های خود را بیان نمایید.

برای دریافت و دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 از درس های 13 تا 16 همراه با فایل لیسنیگ و پاسخنامه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دانلود سوالات اینترچنج 1 به این لینک مراجعه کنید. 

تصویر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *