دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 از درس 5 تا 8

دریافت نمونه سوالات اینترچنج 1 (Interchange 1) برای درس های 5 تا 8

Interchange 1

سیستم اینترچنج از شیوه های شناخته شده آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان است. این شیوه آموزشی به صورت کامل 4 کتاب را در بر می گیرد و توسط یکی از مطرح ترین معلمین و اساتید زبان انگلیسی در دانشگاه کمبریج با نام جک سی ریچاردز تالیف شده است. در این نوشته می توانید نمونه سوالات اینترچنج 1 برای درس های 5 تا 8 را دانلود نمایید.

جک سی ریچاردز تاکنون کتاب های متعددی تالیف کرده است. از مهم ترین کتاب های تولید شده توسط این شخص که تاکنون بارها و به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گرفته است، مجموعه اینترچنج است. در این سیستم که متشکل از چهار کتاب با سطح بندی مختلف است، زبان آموزان با کلمات، گرامر و همچنین اصطلاحات متعددی مواجه می شوند. اولین کتاب از این مجموعه چهار جلدی حاوی اصطلاحات، ساختار ها و همچنین عبارات پایه ای است. به دنبال آن و در کتاب های دیگر این مجموعه می توان سایر ساختار های پر کاربرد را مشاهده نمود. در انتهای این دوره، زبان آموزان می توانند با یادگیری این مجموعه آموزشی با سایر انگیسی زبانان مکالمه کنند.

در وبسایت انکشاف  علاقه مندان به زبان انگلیسی، زبان آموزان و همچنین معلمین محترم می توانند نمونه سوالات متعددی از کتاب های زبان انگلیسی به دست آورند. سوالات موجود در بخش اینترچنج حاوی تمامی کتاب های موجود در این مجموعه از قبیل اینترو، اینترچنج 1، 2 و همچنین اینترچنج 3 است.  تلاش شده است تا تمامی ترم های موجود به صورت کاملی پوشش داده شود. چنانچه نتوانستید سوالات مورد نیاز خود را از این طریق به دست آورید، می توانید با مراجعه به بخش پشتیبانی آنها را مطرح و در زودترین زمان ممکن دریافت کنید.

نمونه سوالات اینترچنج موجود در سایت انکشاف حاوی فایل لیسنیگ و پاسخنامه استاندارد است.

برای دانلود و خرید این سوالات می توانید از لینک زیر استفاده کنید. قیمت تعیین شده برای سوالات اینترچنج 1 از درس های 5 تا 8 به صورت زیر است.

برای دانلود سوالات اینترچنج 1 به این لینک مراجعه کنید.

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *