دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 9 تا 12

دریافت نمونه سوالات اینترچنج 1 (Interchange 1) برای درس های 9 تا 12

Interchange 1

مجموعه آموزشی اینترچنج محصول سال ها تلاش نویسندگان آن در دانشگاه کمبریج است. این مجموعه چهار جلدی توسط یکی از برترین اساتید زبان انگلیسی و استاد دانشگاه کمبریج با نام جک سی ریچاردز تهیه شده است. اولین کتاب با نام اینترو و به ترتیب کتاب های دیگری در این مجموعه جای گرفته اند. برای دانلود نمونه سوالات 9 تا 12 اینترچنج 1 ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

پس از آشنایی مقدماتی با مکالمات زبان انگلیسی از طریق اولین کتاب اینترچنج با نام اینترو زبان آموزان سراغ یادگیری مباحث پیشرفته تر از طریق کتاب های بعدی این مجموعه با نام اینترچنج خواهند رفت. زبان آموزان به مرور مباحث تخصصی تری برخورد خواهند کرد و می توانند مطالب پیچیده تری در مورد کاربرد های روز مره بیان نمایند.

مجموعه کتاب های اینترچنج تاکنون در ویرایش های مختلفی در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است. در هر یک از این ویرایش ها نویسنده اصلی آن یعنی جک سی ریچاردز قصد داشته است تا این سری آموزشی را با آخرین دستاورد های موجود هماهنگ نماید. در آخرین نسخه از این کتاب به صورت کلی 16 درس وجود دارد که هر یک از این کتاب ها در آموزشگاه های مختلف و با توجه به ترم بندی آنها به صورت معمول در چهار ترم تدریس می شوند.

وب سایت انکشاف با در نظر گرفتن ترم بندی های معمول موجود در آموزشگاه ها، نمونه سوالات مورد نظر آنها را نیز به همین طریق تهیه و در دسترس زبان آموزان قرار داده است. با این حال گروهی از آموزشگاه های زبان این کتاب ها را در تعداد ترم هایی بالاتر و یا کمتر قرار داده اند. به همین دلیل و برای دریافت ترم بندی متفاوت می توانید با مراجعه به بخش پشتیبانی سایت سوالات خود را دریافت کنید.

برای دریافت نمونه سوالات اینترچنج 1 از درس 9 تا 12 همراه با پاسخ نامه و همچنین فایل صوتی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت سوالات اینترچنج 1 به این لینک مراجعه کنید.

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *