نمونه سوالات کانکت 1 درس 1 تا 4

نمونه سوالات کانکت 1 (Connect 1) درس 1 تا 4

کتاب های کانکت Connect با هدف آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان تهیه شده اند. در این بخش می توانید نمونه سوالات کانکت 1 (Connect 1) از درس های 1 تا 4 را دریافت نمایید.

کتاب های کانکت که توسط انتشارات دانشگاه کمبریج تولید شده است، یکی دیگر از محصولات نویسنده معروف جک سی ریچارد است. تاکنون کتاب های زیادی از سوی این انتشارات تولید شده اند و یکی از ویژگی های مهم آنها، تاکید بر روی یادگیری مکالمه می باشد. این کتاب هم همانند سایر عناوین دانشگاه کمبریج با هدف تقویت این مهارت تولید و به دست مصرف کننده می رسد.

با توجه به اینکه کتاب های کانکت توسط جک سی ریچارد نوشته شده است، شباهت های فراوانی با کتاب های اینترچینج دارند. و در صورتی که قبلا این کتاب ها را دیده باشید، مطمئنا شما هم به شباهت محتویی و همچنین بصری آنها با هم پی خواهید برد. هرچند سری کانکت برای نوجوانان ولی سری کتاب های اینترچینج برای بزرگسالان تهیه و تولید شده اند.

اکثر کتاب های موجود در بازار برای بزرگسالان تهیه شده اند. در صورتی که سن زبان آموزان مناسب مطالعه این کتاب ها نباشد، بخش اعظمی از آموزشگاه ها پس از دوره یادگیری مقدماتی و بویژه کتاب های فمیلی اند فرندز، سراغ استفاده از کتاب های کانکت بعنوان جایگزین می روند. کتاب های کانکت با دارا بودن مفاهیم قابل درک برای کودکان، می توانند به خوبی خلا موجود را پر نمایند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات استاندارد کانکت 1 درس 1 تا 4 را دریافت کنید. برای دانلود این سوالات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت 4000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”283″]

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *