دانلود نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس

دانلود نمونه سوالات اسپیکینگ Speaking آیلتس IELTS

آزمون آیلتس IELTS یکی از امتحانات استاندارد زبان انگلیسی به حساب می آید. این امتحان از چهار بخش تشکیل شده است که در این قسمت می توانید نمونه ای از سوالات اسپیکینگ Speaking این آزمون را دریافت نمایید.

یکی از شناخته شده ترین آزمون های بین المللی، امتحان آیلتس است. این امتحان به دو صورت آکادمیک و جنرال در کشور ها  و مراکز مختلفی برگزار می شود. آزمون جنرال آیلتس بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد مهاجرت به کشور های دیگر را دارند. ولی آزمون آکادمیک مناسب کسانی است که می خواهند با هدف ادامه تحصیل راهی کشور های غربی شوند. با توجه به نیاز هایی که این دو آزمون دارند. در بخش هایی با هم متفاوت هستند.

آزمون جنرال آیلتس در بخش ریدینگ و رایتینگ با آزمون آکادمیک متفاوت است. و به دنبال سنجش مطالب متفاوتی نسبت به بخش آکادمیک می باشد. عموما مطالب مطرح شده در آزمون آیلتس جنرال، نسبت به آکادمیک ساده تر هستند.

نکته مهمی که باید در آزمون های آیلتس رعایت نمایید، مدیریت زمان است. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا در صورت امکان و قبل از شرکت در آزمون اصلی، حتما در کلاس های مرتبط با آن شرکت نمایید. و یا کتاب های منتشر شده از انتشارات مختلف در این زمینه را مطالعه کنید.

در این بخش می توانید نمونه سوال مرتبط با بخش اسپیکینگ Speaking آزمون آیلتس را دریافت نمایید.

لینک دانلود

کلمه عبور www.enkeshaf.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *